مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

برگزاری ۳۰۰ مرحله اردو برای ۸ هزار دانش آموز فریدونکناری

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به بخشی از عملکرد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید در زمینه تربیت دینی و اخلاقی در فریدونکنار، اظهار کرد: دو مرحله همایش از تجلیل نخبگان حوزه پرورشی با تقدیر از هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز منتخب در فریدونکنار برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۷۴۰ دانش‌آموز در این مدت به اردوهای راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: ۲۴ نفر از ائمه جماعات در سطح مدارس فریدونکنار ساماندهی شدند.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی هنری متفاوتی در سطح شهرستان فریدونکنار برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه ۲۰ نکته برجسته غدیر، برگزاری کلاس‌های آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن برای فرهنگیان، برگزاری آزمون ترجمه جز هفتم قرآن در میان همکاران و افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های نقدی دانش‌آموزان برای بازسازی عتبات عالیات بخشی دیگری از فعالیت‌های این بخش در فریدونکنار بوده است.
اسماعیل‌زاده افزود: شرکت در مسابقات قرآنی مازندران و کسب رتبه‌های نخست استانی در رشته‌های احکام، انشای نماز و مداحی، تشکیل ستاد امر به معروف در تمامی مدارس دخترانه و کسب رتبه نخست استان در مسابقات احکام و رتبه‌های برتر در دیگر رشته‌های قرآنی نیز از افتخارهای این بخش در آموزش و پرورش فریدونکنار بوده است.
وی همچنین از برگزاری ۳۰۰ مرحله اردو برای ۸ هزار دانش‌آموز این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و اهدای ۳ هزار جلد کتاب رایگان به مدارس، کسب رتبه دوم استان در آزمون مشاوران سراسر کشور و برگزاری ۳ دوره مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز فریدونکنار نیز در راستای ساحت تربیت دینی و اخلاقی سند تحول بنیادین قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا