قول و قرار جالب زیدان با رونالدو

بصیر،

رونالدو در فینال یورو ۲۰۱۶ دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و از آن پس دیگر فرصت حضور در میادین را پیدا نکرده است. رونالدو که نزدیک به سه هفته است تمرین با توپ را از سر گرفته، به احتمال فراوان در بازی روز شنبه مقابل اوساسونا در ترکیب ثابت رئال قرار خواهد گرفت. 

رئال در دو بازی ابتدای فصل خود بدون رونالدو و با درخشش موراتا و آسنسیو موفق به کسب پیروزی بر سوسیداد و سلتا شد؛ با این حال همه هواداران این تیم منتظر بازگشت رونالدو هستند.

 

 

 

 

فوق ستاره پرتغالی البته هنوز به مرز آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده اما طبق ادعای مارکا، قرار است شنبه برابر اوساسونا و در بازی میان هفته در لیگ قهرمانان مقابل اسپورتینگ لیسبون از ابتدا به میدان برود. طبق همین گزارش، زیدان و رونالو با یکدیگر قول و قرار جالبی نیز گذاشته اند.

 

طبق این قرار، رونالدو دقیقه ۶۰ بازی با اوساسونا و ۷۰ بازی با اسپورتینگ تعویض خواهد شد و سپس زیدان در مورد میزان حضور رونالدو در دیدارهای بعدی تصمیم خواهد گرفت. هدف این است که رونالدو از ابتدا به خود فشار وارد نکند و این مساله با توجه به تقویم فشرده رئال که در ۲۲ روز باید ۷ بازی انجام دهد، چندان هم غیرمنطقی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا