امام جمعه فریدونکنار:

وعده ۱٫۵ میلیارد تومانی معاون استاندار برای آب فریدونکنار چه شد/ملت ایران زیربار استکبار و مزدوران آن‌ها نمی‌رود

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فریدونکنار با اشاره به برگزاری یادواره شهدای این شهرستان اظهار کرد؛ مردم با حضور در این مراسم بار دیگر علاقه خود را به شهدا اثبات کردند.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد؛ از سوی مسئولان در فریدونکنار از مردم عذر می‌خواهیم و با صحبتی که با مدیر آب و فاضلاب شهرستان شد، مشخص گردید که به دلیل قطع و وصل آب و به خاطر رها شدن یون آهن موجود در آب این مشکل پیش آمده که تا چند روز آینده برطرف می‌شود.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که ما مشکلات شهرستان را به کسی نمی‌گوئیم و این در حالی است که در دوره اول ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد که همه وزرا و جمعی از مدیران کل و مسئولان بودند حرف زدم و مشکلات را بیان کردم.

جلالی افزود: چرا شهری که ۳۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و مردم این شهر در کشور دارای شهرت هستند نباید آب شرب سالم داشته باشند و این در حالی است که ما در منطقه شبه جزیره زندگی می‌کنیم و به سفره آب زیرزمینی به راحتی دسترسی داریم.

وی با بیان اینکه در خصوص مشکل آب با وزیر مربوطه تماس گرفته شد و تذکرهای لازم را دادیم گفت:  معاون عمرانی استاندار وعده تامین ۱.۵ میلیارد تومانی برای رفع مشکل آب این شهرستان را دادند که هنوز محقق نشد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه نماینده فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی برای جذب بودجه ملی به منظور رفع مشکل آب این شهرستان تلاش کند خاطرنشان کرد: با همکاری و وحدت یکدیگر مشکلات زودتر برطرف می‌شود.
جلالی با اشاره به پیام رهبری به مناسبت فرارسیدن ایام حج، خاطرنشان کرد: ماهیت آل سعود با صهیونیست و آمریکا پیوند خورده است و جهان اسلام باید حاکمان سعودی را سر جای خود بنشانند.
وی تصریح کرد: در قضیه فاجعه منا حکام عربستانی ۸ هزار نفر از امت‌های اسلامی را در لباس احرام از بین بردند و مانع کمک رسانی به این افراد شدند و نگذاشتند کمیته حقیقت یاب وارد خاک آنها شود و هیچ عذرخواهی از آنها نکردند و در یک اقدام وقیحانه ایران را متهم کردند.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه حرکت عربستان در قبال حج کاملا سیاسی است اظهار کرد: اگر مدافع عرب و اهل سنت هستید چرا مانع سوریه، عراق و کشورهای دیگر می‌شوید.
جلالی خاطرنشان کرد: مسئولان باید حقوق شهدا را احیا کنند و حادثه تلخ منا از خاطره تاریخ محو نشود و هر سال بزرگداشت آن برگزار شود تا دنیا و برخی از کسانی که فکر می‌کنند ارتباط با استکبار و مزدوران آن‌ها راهگشا است ماهیتشان مشخص شود.
وی همچنین تصریح کرد: این ملت با این سختی‌ها زیر بار استکبار و مزدوران آن‌ها ماند آل سعود و آل خلیفه نمی‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا