یک بازیگر پیشکسوت: مریض هم که باشم در عزاداری‌ها شرکت می کنم

بصیر، سعید امیر سلیمانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون حضور در مجموعه هایی با موضوعیت عاشورا را افتخاری بزرگ خواند و گفت: من افتخار بازی در دو مجموعه با مضمون واقعه عاشورا و ایام محرم را داشته ام که یکی به نام مجموعه “امام حسین (ع)” بود و دیگری هم فیلمی بود که با مرحوم “خسرو شکیبایی” در آن همبازی بودم. بازی در هر دوی این آثار برای من ارزشمند و بسیار دارای جایگاه است.

بازیگر فیلم “دلشدگان” درباره حضور در سوگواری های ویژه ماه محرم افزود: من هنوز هم صد در صد در مراسم های مذهبی شرکت می کنم. ما در این ایام مخصوصاً عاشورا و شب تاسوعا باید به هیئت ها و یا تکایا برویم و در این عزاداری ها شرکت کنیم.

وی ادامه داد: اتفاقاً همسر بنده هم بسیار معتقد و مشتاق برای حضور در این مراسم است تا جایی که اگر مریض هم باشم بازهم او مرا به سوگواری های عاشورایی می برد.

امیرسلیمانی در مورد فعالیت های اخیر خود در عرصه هنر خاطرنشان کرد: چند وقتی در ایران نبودم اما از وقتی برگشتم دو تئاتر، یک فیلم سینمایی و یک سریال کار کرده ام و به تازگی هم بازی در نمایش ژولیوس سزار به کارگردانی هوشنگ توکلی به من پیش نهاد شده است که هنوز تصمیم نگرفته ام که بروم یا نروم اما به نظرم طی یک سال فعالیت کاملاً قابل قبولی داشته ام./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا