کی‌روش: یک خبر خوب و یک خبر بد دارم

بصیر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر ازبکستان ابتدا با خیر مقدم به خبرنگاران حاضر در نشست اظهار کرد: به عنوان سرمربی این سومین بار است که به ازبکستان می آیم و این باعث افتخارم است. بدون شک ما فردا مقابل بهترین تین گروه بازی می کنیم؛ تیمی که با شش امتیاز در صدر گروه است و به لحاظ بازی و نتیجه خوب کار کرده است. اما ما هم از تیم ایران توقعاتی داریم و انتظارمان این است بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش اظهار کرد: متاسفانه مصدومیت جزوی از فوتبال است و در چند بازی گذشته نتوانستیم چند بازیکن آماده مان را در اختیار داشته باشیم. ما نه تنها اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی را در اختیار داریم بلکه بازیکنی را داریم که از همه بهتر است و آن تیم ایران است و فردا شاهد بازی تیمی خوبی از تیم ایران خواهیم بود.
کی روش افزود: یک خبر خوب و یک خبر بد دارم. خبر خوب اینکه اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش آماده بازی فردا خواهند بود و خبر بد اینکه آمادگی این دو بازیکن خبر بدی برای تیم ازبکستان خواهد بود (با خنده).
او در پاسخ به این سوال که شما از ۱۵، ۱۶ بازیکن بیشتر از بقیه نفرات استفاده می کنید، گفت: ما خدا را شکر در این چند وقت اردوهای خوبی داشتیم. تیم ایران اکنون برای تمام پستها راهکار دارد. وقتی من آمدم تنها یک بازیکن ایرانی در اروپا بازی می کردند اما اکنون یازده بازیکن ایرانی در این شرایط قرار دارند و این نشان دهنده پیشرفت فوتبال ایران است و تاثیرات اردوهای خوب و اتفاقات خوب در چند سال گذشته را در تیم ایران شاهد هستیم.
سرمربی تیم ملی درباره انتخاب بنجامین ویلیامز استرالیایی بعد از اتفاقاتی که در دیدار ایران برابر عراق رخ داد نیز گفت: راجع به مسائل داوری نمی توانیم صحبت کنیم. متاسفانه وقتی حرفی نمی زنیم دچار مشکل می شویم و این هم به خاطر گمانه زنی هایی است که انجام می شود و برخی مواقع صحبت ما مربیان به خوبی منعکس نمی شود. اما واقعیت این است که همه اعضای فوتبال از مربیان گرفته تا بازیکنان و داوران می توانند اشتباه کنند. فوتبال بازی اشتباهات است. اگر اشتباه نباشد دریبل زده نمی شود و گلی هم به ثمر نمی رسد.  همه باید سعی کنیم روحیه اصلی بازی که انجام بازی جوانمردانه است را رعایت کنیم و این روحیه را ارتقا بخشیم. مهمترین موضوع این است که وقتی بازی تمام می شود هر ۴ تیم یعنی ایران، ازبکستان، داوری و تیم ناظری مطمئن باشند که بهترین عملکردشان را انجام دهند و به پیشرفت فوتبال کمک کنند و آینده فوتبال را ضمانت کنند./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا