امام جمعه فریدونکنار خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛

تنها زمین ورزشی استاندارد فریدونکنار با مشکل حقوقی روبه‌رو است

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در این مراسم اظهار کرد: این انقلاب را پابرهنه‌ها به ثمر رساندند و کاخ‌نشین‌ها هیچ نقشی در برپایی انقلاب ندارند.

وی افزود: مردم فریدونکنار از آغاز انقلاب تا به حال گوش به فرمان رهبری بودند و شاهد این ادعا را می‌توان در شهدا و جانبازانی دید که از این شهرستان در صحنه‌های جنگ حضور داشتند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به جمعیت کم این شهرستان، فریدونکنار با ۳۵۰ شهید بیش از ۲۸۵ جانباز و ۴۳ آزاده را تقدیم انقلاب کرد.

جلالی گفت: بیشتر مشکلات مردم فریدونکنار با توجه به اینکه شغل اصلی آنها کشاورزی و صیادی است و به دلیل آنکه زمین‌های کشاورزی و خانه‌های مسکونی آنان از آبا و اجدادشان به ارث رسیده همچنان سند رسمی و دولتی ندارند.

وی افزود: در حال حاضر برای هزار قطعه زمین به ارزش ریال ۳۸۰ میلیارد ریال سند واگذار می‌شود و نیز برخی از زمین‌ها در اختیار متصرفان قرار دارد.

جلالی تصریح کرد: برای اینکه بخشی از رکود بازار مسکن و زمین در این شهرستان از بین برود باید برای این زمین‌ها سند رسمی ثبت شود.

امام جمعه فریدونکنار گفت: شهرستان فریدونکنار امکانات آموزشی برای فرزندان و دانش‌آموزان و آزمایشگاه مجهز ندارد و از تسهیلات با کیفیت مناسب محروم است.

وی افزود: یک ورزشگاه امروزی با تشکیلات مناسب ندارد و با توجه به اینکه قهرمانان کشوری و جهانی فراوانی در رشته‌های مختلف در این شهرستان مقام کسب کردند اما تنها زمین استاندارد این شهرستان سندش مشکل حقوقی دارد.

جلالی با بیان اینکه یک زمین ۱٫۶ هکتاری برای ساخت پارک نیاز است، یادآور شد: بسیاری از ادارات به خاطر نداشتن زمین مستاجر هستند و هزار سند که نیازمند رفع این مشکل است.

وی یادآور شد: امامزاده سید محمد هم نیمه‌کاره رها شد که امیدوارم این پروژه نیز به اتمام برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا