فرمانده سپاه کربلا مازندران:

آنهایی که می‌گویند بسیج وارد عرصه سیاسی نشود نا آگاه هستند

بصیر، سردار محمدحسین بابایی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک، اظهار کرد: لازم است که اصل‌های سنتی در برنامه‌های مذهبی حفظ شود و همچنین باید در برنامه‌های هنری نوین ارزش‌ها نمایان شود.
وی با اشاره به اینکه بصیرت و دشمن‌ستیزی در آثار هنری باید دیده و برجسته شود، تصریح کرد: لازم است که افسران طرح ساحل در خروجی طرح‌های خود روحیه استکبارستیزی را تقویت کنند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه یزیدیان زمان آمریکا، عربستان و دیگر کشورهای مستکبر هستند، خاطرنشان کرد: حق‌طلبی، کمک به محروم، دشمن ستیزی و بردن به حالت‌های معنوی لزوم کارهای هنری باشد.
بابایی افزود: هدف سپاه با توجه به اینکه حاکمیت دارد این است که ارزش های نظام را تقویت کند.
وی با انتقاد از عملکرد ارشاد گفت: لزوم توجه به مبانی ارزشی برای بسیجیان باید در دستور کار قرار گیرد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: برخی از عوامل داخلی در مقابل سپاه قرار گرفته‌اند و در تلاش برای سنگ‌اندازی برنامه‌های فرهنگی هستند.
بابایی خاطرنشان کرد: تمامی بسیجیان و پاسداران باید با توجه به فرمایشات فرمانده کل قوا نگاهشان به انجام ماموریت باشد.
وی با اشاره به اینکه نفوذ در برخی عوامل داخلی اتفاق افتاده است، گفت: برخی از تفکرات لیبرالی مسئولان موجب قراردادهای نفتی و fatf شده است.
بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نخست وزیر زمان جنگ در آن زمان بودجه ۱۵ درصد کشور را به جنگ اختصاص داده بود اما رزمندگان با تمام توان خود در حال جنگیدن بودند و با توجه به استقامت و ایمان خود پیروز می‌شدند و این روحیه لازم است که هم اکنون در بسیجیان تقویت شود.
وی گفت: برخی افراد می‌گویند که بسیجیان و سپاه نباید در عرصه سیاست وارد شوند که این نشان دهنده نا آگاهی آنها است چرا که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود و همچنین رهبری فرمودند که سپاه به غیر از امنیت داخلی و خارجی در زمینه های سازندگی فرهنگی هنری و همچنین امنیت فکری حضور داشته باشند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند خرمشهرهای دیگری در پیش است گفت: جنگ نرم از زمینه‌هایی است که به تلاش و زحمات نیاز دارد و با تلاش است که آبادانی به همراه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا