استاندار مازندران مطرح کرد:

۳ هزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد

بصیرنیوز، ربیع فلاح‌جلودار در آئین واگذاری هزار قطعه اسناد مالکیت بنیاد مستضعفان به مردم مازندران در فریدونکنار، با اشاره به باقی‌ماندن مشکلات بنیاد علوی در طی سال‌های متمادی، اظهار کرد: آیین‌نامه‌های رهبری برای رفع مشکل املاک علوی صادر شد و در سال اقتصاد مقاومتی باید تلاش شود تا در فرصت‌های اقتصادی راهکارهای موثر را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در مازندران به لحاظ اتحاد و همدلی توسعه متوازنی شکل گرفته و با وجود همه کاستی‌ها حدود ۴ هزار و ۸۰۰  طرح افتتاح شد و حدود ۳۸۰۰ طرح با  مشکلات زیادی مثل طرح نیمه تمام و کمبود بودجه مواجه هستند.

فلاح تصریح کرد: در زمینه اقتصاد، کشاورزی در مازندران ۲۵ درصد اشتغال را در بر می‌گیرد و مستضعفان واحدهای تولیدی خوبی را به کارگیری کردند و تولید بذر با همکاری سایر ارگان‌ها در حال پیگیری است.

استاندار مازندران، گفت: باید تا آنجا که ممکن است با راه اندازی تولیدی‌های دامپروری و گردشگری از سوی بنیاد اقتصاد را در مازندران فعال کرد.

این مسئول، تصریح کرد: باید مکان‌هایی که امکان سرمایه گذاری در مازندران وجود دارد با همکاری استانداری شرایط برای راه‌اندازی مکان‌های تولیدی فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا