نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

نگاه به بنیاد مستضعفان با حضور سعیدی‌کیا تغییر کرد/ انقلاب ایران برای رهایی مستضعفان بود

بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در آئین واگذاری هزار قطعه املاک بنیاد مستضعفان به مردم مازندران در فریدونکنار، با اشاره به اینکه تلاش علمی و جهاد عملی تجربه‌ای است که از دوران دفاع مقدس به یادگار ماند و کسی می‌تواند در زندگی خود موفق شود که بتواند این دو موضوع را در دستور زندگی خود قرار دهد، گفت: با حضور سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان نگاه‌ها تغییر کرد و با تلاش عملی خود رضایت خدا را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در مدت زمان بسیار کوتاهی سعیدی‌کیا با برطرف کردن نیاز مردم اقدام‌های موثری انجام داد که این موضوع تا امروز مغفول مانده بود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه نگاه ویژه به مستضعفان آرزوی‌مان است، گفت: در انقلاب کسانی که در این مسیر جانفشانی کردند آنان یادگاران نهضت و انقلاب هستند.

نانواکناری یادآور شد: باید این تفکر ناب، اندیشه امام و رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: پلیس راه فریدونکنار و بابلسر نیازمند زمین است و به آستانه امامزاده محمد باید نگاهی ویژه شود.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه ساحلی مازندران در اختیار بیگانگان بود، گفت: بابلسر و فریدونکنار نوک پیکان حمله آنها بود و این دو شهرستان بیش از ۸۰۰ شهید و ۷ مدافع حرم تقدیم اهل بیت کرد و در این برهه از زمان امیدواریم هدیه‌ای از شما دریافت کنیم.

حسین منفردی سرپرست فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در راستای فقرزدایی جامعه با درایت رهبری سنددار شدن زمین‌های کشاورزی اقدام و اجرا شد، اظهار کرد: به مردمی که با درآمد کمی زندگی می‌کردند، بیش از هزار سند اهدا شد.

وی افزود: با توجه به دستور رهبری همه افرادی که زمین‌های‌ آنها متعلق به بنیاد مسکن است شرایط واگذاری برایشان فراهم شد.

فرماندار تصریح کد: سند مربوط کشاورزان و مستضعفان رایگان تحویل داده می‌شود و دو سال اجرای طرح سندار کردن زمین‌های روستایی با دستور رهبری تمدید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا