حمله به مقبره پیشکسوتان فوتبال+عکس

بصیر،

پس از اتفاقاتی که چند روز قبل بر سر مزار مرحوم حجازی رخ داد و حواشی زیادی را ایجاد کرد، در روزهای گذشته اتفاقات عجیب تری در بهشت زهرا(س) افتاده است. عکس هایی از مقبره مرحوم غلامحسین مظلومی و بیوک جدیکار منتشر شده که نشان می دهد برخی افراد ناشناس با ریختن اسید و رنگ موی سنگ قبر این دو پیشکسوت ارزنده، صحنه های زشتی را رقم زده اند. 


این اتفاق تلخ با واکنش خانواده مظلومی همراه شده است. فرزند غلامحسین مظلومی. با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: «واقعا جای تاسف دارد. آنها به جز سنگ قبر پدر من با مقبره افرادی مثل ناصر حجازی و چند پیشکسوت دیگر هم همین کار را کرده اند و واقعا این موضوع کار درستی نیست. من قصد دارم با شهردار منطقه ١٩ دیدار کنم و نسبت به این اتفاق ایشان را آگاه کنم.»

 


از سوی دیگر آتیلا حجازی، فرزند مرحوم ناصر حجازی نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش به موضوع واکنش نشان داد: «واقعا متاسفم برای یکسری انسان. البته ببخشید حیوان که به سنگ مزار آقای غلامحسین مظلومی رحم نکردن و دیگر یقین دارم که از ایران من فرهنگی نمونده.»

 


پست آتیلا شایعه حمله به مقبره به مرحوم ناصر حجازی را نیز ایجاد کرد اما افرادی که به مقبره اسطوره فقید استقلال سر زدند، متوجه شدند قبر او سالم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
این در حالی است که شایعاتی درباره تخریب مقبره همایون بهزادی نیز ایجاد شده است. یکی از افرادی که صبح امروز به بهشت زهرا(س) رفته بود، در این باره اینطور توضیح می دهد: «به عکس مرحوم رضا احدی هیچ آسیبی نرسیده اما ظاهرا شخصی که اقدام به تخریب برخی قبور کرده می خواسته، مزار همایون بهزادی را نیز رنگ کند اما موفق نشده است. مقداری از موهای عکس مرحوم بهزادی با رنگ مشکی رنگ شده که البته خیلی جزیی است و زود پاک شده است.»

 


اتفاقاتی که در یکی، دو روز گذشته برای مزار دو پیشکسوت ارزنده فوتبال یعنی غلامحسین مظلومی و بیوک جدیکار رخ داده، به حدی عجیب است که نمی توان چیزی درباره اش گفت. جالب اینکه هیچ کس هم در بهشت زهرا(س) فردی که اقدام به چنین کاری کرده را ندیده و مشخص نیست هدف و نیت این شخص یا اشخاص چه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا