پروژه تونل‌های محور سوادکوه به‌زودی اجرایی می‌شود/مسافران با امنیت كامل وارد مازندران می‌شوند

بصیر،علی نبیان امروز در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران به‎همراه علیرضا یونسی، معاون سیاسی‎امنیتی مازندران ضمن تشكر از اصحاب رسانه، اظهار داشت: خبرنگاران با انرژی مضاعف در ایامی كه همه علاقه‌مند به حضور در كنار خانواده هستند، در این مكان حضور یافتند تا اقداماتی كه در سطح استان می‎گذرد، رصد كنند.

وی با بیان اینكه از ۲۵ عملیات اجرایی خدمات سفر آغاز شد، افزود: از ساعت ۷:۳۰ صبح پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری‌ها، مجموعه اورژانس، راهداری‌ها و … با توجه به شرایط جوی استان در مبادی ورودی استان حضور داشتند.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی بیان کرد: علی‌رغم بارندگی در سطح استان تا امروز هیچ مشكلی در مبادی ورودی گزارش نشد.

این مسئول با بیان اینكه شاید ترافیک وجود داشته باشد، خاطرنشان كرد: با اقدامات عمرانی دولت در محور سوادكوه بخش عمده ساماندهی آن صورت گرفت و زیرگذر و تونل ورسک به اتمام رسید.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینكه از تهران تا نزدیكی پل‌سفید دو لاین مجزا داریم، خاطرنشان کرد: تنها با كمبود تونل مشكل داریم كه با منابع دولت به‌زودی اجرایی می‎شود.

نبیان از حضور بیشترین مسافر از امروز تا فردا عصر در استان خبر داد و گفت: لازم است نیروهای هلال‌احمر، اورژانس و آموزش و پرورش آماده سرویس‌دهی به مسافران باشند.

وی با بیان اینكه در سال جاری با انرژی مضاعفی باید درخدمت مسافران باشیم، گفت: به ۵۸ شهردار ابلاغ شد تا اقدامات ساماندهی و زیباسازی در تمام مبادی شهرها صورت گیرد.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر نورزی با تأكید بر لزوم هم‌فكری و مشاركت دستگاه‌های مختلف در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی، بیان کرد: باید سعی كنیم تا مسافرانی كه برای نخستین‌بار به استان می‎آیند، خاطره‌های خوشی از اینجا در ذهن داشته باشند.

این مسئول با تشكر از عوامل ستاد اجرایی، یادآور شد: امیدوارم بتوانیم بهار فاطمی را برای مسافران رقم بزنیم و به‌عنوان خادم گامی برای برون‌رفت از مسائل داشته باشیم.

مازندران؛ بازار هدف تهرانی‌ها

دلاور بزرگ‎نیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز با بیان اینكه سومین روزحضور كمیته ۱۳ گانه در محل ستاد است، گفت: تمام فعالیت‌های كمیته‌ها رصد می‎شود.

وی از مازندران به عنوان بازار هدف اصلی مسافران تهران نام برد و افزود: مازندران به‎عنوان قوی‎ترین مقصد سفر تهرانی‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینكه دیروز عصر افتتاح مركز اطلاع‌رسانی و رزرواسیون شهرستان كلاردشت صورت گرفت، افزود: به‌زودی با عنوان اداره این شهرستان شروع به كار می‎كند.

این مسئول با اشاره به اینكه این مركز بهترین مكان تردد مسافران از مرزن‎آباد و كلاردشت است، گفت: مراسم استقبال مسافران به‌صورت باشكوهی به اجرا درآمد.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا