توافق خوب توافقی است که در آن همه تحریم های وحشیانه علیه ملت ایران برداشته شود/مردم ترسی از به نتیجه نرسیدن مذاکرات ندارند

بصیر،

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص روند مذاکرات هسته ای و فرمایشات رهبری در این خصوص اظهار داشت: بدون تردید همان طور که مقام معظم رهبری هم اشاره داشتند توافق باید به شکلی باشد که قابل امضاء باشد، توافقی باشد که منافع ملی ایران در آن دیده شود؛حقوق مردم ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای خدشه دار نشود و روند رو به رشد علمی کشور در موضوع علوم هسته ای و به کل علوم وابسته به آن متوقف نشود و این توافق به نظر ما توافقی است که به نفع همه ملت ایران است.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: توافق خوب به نظر ما توافقی است که در آن همه تحریم های وحشیانه علیه ملت ایران برداشته شود و مردم بتوانند با سهولت به فعالیتهای  اقتصادی، بین الملی بپردازند.

 

شریعتمداری تصریح کرد: اگر غیر از این باشد مردم ما همانند ۲۲ بهمن که نشان دادند سختیهای ناشی از فشار دشمن را با ایستادگی ومقاومت تحمل می کنند بازهم به صحنه می آیند و از انقلابشان دفاع می کنند.

 

وی تاکید کرد: به نظر من مردم ما هیچ ترسی از اینکه حتی این مذاکرات به نتیجه هم نرسد ندارند و این به نظر من مهمترین پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای است .

 

معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص این که آیا این حق مردم نیست که از روند مذاکرات هسته‌ای باخبر باشند، تصریح کرد: مردم ما تا اینجای کار با اطلاع رسانی هایی که دولت انجام داده است در روند مذاکرات قرار گرفته اند.

 

شریعتمداری خاطر نشان کرد: همان طور که می دانید یکی از تلاش های دشمن ایجاد انشعاق در صفوف ملت ایران است؛بر همین اساس بیان جزئیات مذاکراتی که هنوز به نتیجه نرسیده است، باعث سو استفاده دشمن می شود.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور  تاکید: طبیعتا تا زمانی که مذاکرات در مراحل مقدماتی است و درباره جزئیات آن در حال بحث هستند و هنوز به نتیجه هم نرسیده است باز گو کردن آن هیچ لزومی ندارد، ولی در کلیات همان طور که مشاهده کردید رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده و حتی رهبر معظم انقلاب هم درباره روند مذاکرات به صحنه می آیند و مطالبی را در خصوص روند مذاکرات در اختیار مردم قرار می دهند.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا