فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

استکبار ستیزی مهم‌ترین ویژگی امام حسین/مردم در انتخابات بعدی از موج سیاسی کنونی عبور می‌کنند

بصیر، سردار علیجان میرشکار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اینکه اهداف انقلاب اسلامی در راستای اهداف کربلا و قیام امام حسین(ع) بود، اظهار کرد: شهدای ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند.
وی با بیان اینکه مردم ما هدف شهدا و امام را تشخیص دادند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با پیروی از ولی فقیه خود توانستند مسیرهای دشوار مقابل انقلاب را به راحتی سپری کنند و در حال حاضر هم با فرستادن مدافعان حرم به مناطق عملیاتی در تلاش هستیم که از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شباهت‌های بسیاری در واقعه کربلا و هشت سال دفاع مقدس وجود دارد که برای مثال می‌توان به حضور نوجوانان و جوانان در هر دو جنگ و تبعیت از امام خود اشاره کرد.
میرشکار یکی از ویژگی‌های مهم امام حسین(ع) را استکبارستیزی دانست و خاطرنشان کرد: لازم است که همگان این ویژگی را در خود تقویت کنیم و البته مردم ما ثابت کردند که همیشه یزید زمان خود را شناختند و در دوران انقلاب، امام و مردم با بصیرتی کامل آمریکا را به‌عنوان دشمن اصلی و شاه را به‌عنوان ایادی آن می‌دانستند.
وی تصریح کرد: آمریکا در زمان‌های مختلف مانند ابتدای انقلاب، جنگ و همچنین در فتنه ۸۸ دشمنی خود را به ما نشان داد و مردم ایران هم با حضور خود در تمامی صحنه‌ها نقشه‌های آنان را خنثی کردند و دیگر دشمنان هم بدانند که از این به بعد هم همینطور است.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به سهل‌انگاری دولت کنونی در مسئله استکبارستیزی گفت: در تمامی زمان‌ها مردم از مسئولان جلوتر حرکت کردند و با اینکه دولت‌های مختلفی دراین کشور بر سرکار آمدند اما این مردم هستند که مسیر درست گفتمان امام و رهبری را تشخیص داده و روبه جلو حرکت می‌کنند.
میرشکار خاطرنشان کرد: موج‌های مختلف سیاسی هم‌اکنون در کشور وجود دارد که مردم با حضور در انتخابات بعدی از این موج عبور می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا