مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در فریدونکنار؛

مدیران شهری از سخنرانی‌های افراطی پرهیز کنند/لزوم آرامش برای توسعه فریدونکنار

بصیر، جعفر قمی اویلی در پنجمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: محرم بهار روشنگری برای انقلاب ما است چرا که در محرم انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت و محرم سرنوشت بسیاری از جوان‌مردان در راه خدا را مشخص کرد.
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای تمامی آزادی خواهان دنیا الگویی است که روز به روز مردمی‌تر می‌شود، گفت: در دنیای پر از فرقه‌سازی امروز تنها مکتب تشیع است که روز به روز جهانی‌تر می‌شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خاطرنشان کرد: فریدونکنار به نام حاج حسین بصیر معروف است و این شهرستان با وجود کم بودن جمعیت در زمان جنگ شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.
قمی اویلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت تدبیر در یک گسستی که در میان خود و دولت‌های جهانی وجود داشت به روی کار آمد و با هدایت رهبری و تیم دیپلماسی ایران توانست بدون جنگ موفقیت‌هایی را به دست آورد که در تاریخ بی‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: مردم فشارها و تنگناها را به عنوان تب زودگذر دیدند و نتیجه آن در انتخابات ۷ اسفند مشخص شد و امروز مجلس نیز معتدل شده است و این اعتدال برای مملکت ما ارزشمند است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه امروز امنیت در کشور حاکم است تصریح کرد: امنیت رکن مهمی است که بسیار شکننده است و امروز امنیت منطقه در اختیار و اقتدار جمهوری اسلامی است و این اقتدار با اهدای خون شهدا به دست آمده است.
قمی اویلی افزود: اقتدار ایران الگوی کشورهای دیگر شده است و امیدواریم بتوانیم از این دستاوردها برای توسعه اسلام و تشیع استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به نحوه عملکرد مدیران شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در مدیریت باید پاکدست بود و در عمل اخلاص داشت.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خاطرنشان کرد: رهبری جایگاه امام را برای ما دارند و در گفتار و رفتار الگو هستند و با این مدل نباید دچار افراط و لغزش شویم.
قمی اویلی با بیان اینکه مازندران در زمینه رشد و توسعه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی جایگاه اول را به دست آورد، تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی را در مازندران با تزریق منابع بانکی و راست آزمایی دوباره راه اندازی کردیم و ۴۱۲ شرکت از این تسهیلات برخوردار شدند که همین امر موجب روان شدن اشتغال در استان شد.
وی با اشاره به اینکه حجم آوار در مازندران به گونه‌ای است که با این کارها درمان نمی‌شود گفت: در استانی زندگی می‌کنیم که میزبان تمام ایران است و این میزبانی مشکلاتی را به همراه دارد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران انتخابات سال ۹۶ را برای کشور و مردم بسیار مهم دانست و اظهار کرد: هر فردی را ملت برگزیند منتخب ملت است و رهبری تنفیذ می‌کنند.
قمی اویلی خاطرنشان کرد: امروز در گوشه و کنار گاهی صداهایی را می‌شنویم که عده ای جلوتر یا فراتر از امام خود حرکت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه لازم است که مدیران شهری از سخنرانی‌های افراطی پرهیز کنند گفت: مدیران در نزدیکی‌های انتخابات از هرگونه سخنان افراطی و هیجانی خودداری کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات تصریح کرد: از دو قطبی شدن جامعه ایران دوری کنیم چراکه شکافی که بین جامعه ایجاد می‌شود به وسیله بدخواهان این نظام پر می‌شود و هزینه آن از جیب مردم می‌رود.
قمی اویلی خواستار ایجاد فضای امن در جامعه شد و خاطرنشان کرد: همه باید در راستای قانون حرکت کنیم.
وی همچنین تصریح کرد: فریدونکنار ویژگی‌های خاصی دارد که قابل توسعه است اما توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که در آرامش باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا