سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار مطرح کرد

عدم اختصاص اعتبار از سال گذشته تاکنون برای اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار

بصیر، مجید نیکو در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه نمایندگی فرهنگ و ارشاد با سه پست سازمانی به اداره تبدیل شد گفت: از استان کمکی به ما نشد و مجبور شدیم از طریق نماینده به وزارت خانه رفته که حدود ۴۰ میلیون تومان تجهیزات اداری دادند که پس از جابه‌جایی وارد اداره می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در پرداخت بهای ساختمان اداری مشکل داشتیم و بهای اجاره ساختمان هم تا زمان ساخت مجتمع ارشاد از سوی وزارت پرداخت می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار تصریح کرد: پروژه مجتمع شهید بصیر فریدونکنار به دلیل عدم نگهداری مناسب، خسارت‌های فراوانی زیادی را دیده است.
نیکو با اشاره به اینکه برآورد کارشناسی شده این خسارت بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون اعتباری به اداره اختصاص پیدا نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: با کمک سردار نانواکناری این اعتبار به ردیف وزارتخانه رفت که مبلغ این پروژه و تعمیر و تجهیز آن تایید شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار با بیان اینکه مجتمع نیایش پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی داشت گفت: اداره کل و فرمانداری ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار دادند اما هنوز به ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
نیکو تصریح کرد: این پروژه مشکلات اداری دارد چراکه پیمانکار این مجتمع مسکن و شهرسازی است و پول مصوب می‌شود اما به حساب راه و شهرسازی انتقال نمی‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه در گذشته یک کارمند از وزارت فرهنگ به صورت مامور داشتیم و امروز ۵ کارمند در فریدونکنار وجود دارد اظهار کرد: تشکل انجمن‌های وابسته به اداره فرهنگ و تمامی انجمن‌ها را برگزار کردیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار با بیان اینکه همایش استانی شعر و ادب در این شهرستان برگزار شد گفت: بیش از ۹۰ درصد روستاهای فریدونکنار کانون مساجد دارند.
نیکو خاطرنشان کرد: یک گالری خانه هنرمندان با تجهیزات کامل با تلاش شهرداری و شورای شهر ساخته شد.
وی همچنین از برگزاری همایش درنای فریدونکنار در بهمن امسال خبر داد و گفت: برنامه شعر و موسیقی محلی و مازندرانی را در این همایش داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا