گزارش تمرین صبح امروز تیم ملی

بصیرنیوز، تیم ملی فوتبال که خود را برای دیدار با سوریه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند، صبح امروز دومین جلسه تمرینی خود را در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

* اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه وارد مجموعه شد و بازیکنان تیم ملی که امروز سبزپوش بودند یک به یک وارد زمین شده و خود را برای تمرین دشوار امروز آماده کردند.

* مهدی طارمی، داریوش شجاعیان و وریا غفوری به جمع ۸ بازیکنی که روز گذشته در تمرین حضور داشتند، اضافه شده تا به این ترتیب همچنان تمرین تیم ملی در روز دوم نیز نصفه و نیمه دنبال شود.

* نکته قابل توجه می‌تواند بر هوای گرم و آفتابی صبح امروز این منطقه از تهران اشاره کرد که حتی باعث شد در اوایل تمرین کی‌روش لباس قرمز رنگ خود را از تن درآورده و با تی‌شرت سورمه‌ای که به تن داشت کار را ادامه دهد.

* کادر فنی امروز قرمزپوش است اما کی‌روش پس از تغییر تیپ خود با سایر اعضا متفاوت شده ضمن اینکه سرمربی تیم ملی با کلاهی که بر سر داشت همراه با آقاجانیان،‌ نکونام و کروز از همان ابتدا طراحی مراحل تمرینی را بر عهده گرفت.

* قبل از آغاز تمرین کی‌روش دقایقی را با وریا غفوری بازیکن مصدوم استقلال به صحبت پرداخته ضمن اینکه این بازیکن امروز به صورت جداگانه از سایرین به تمرین پرداخته و از سوی دیگر سیدجلال حسینی که دیشب مصدوم شده بود امروز بدون مشکل به تمرین پرداخت.

* قبل از آغاز تمرین بازیکنان در یک گروه به پاس‌کاری پرداخته و سپس به دویدن دور زمین و استارت‌های کوتاه و بلند در دستور کار قرار گرفت که البته در این بخش گلرها از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر گاسپار به تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی مشغول شد.

* کی‌روش در ابتدای تمرین جلسه‌ای سرپایی را با دستیارانش برگزار کرده البته در این حین بازیکنان زیر نظر کادر بدنسازی در حال انجام کارهای بدنی بودند تا برای تمرین آماده شوند.

* از ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه کار با توپ آغاز شده و بازیکنان ۲ به ۲به پاس‌کاری پرداختند. هر چند که در این بین ملی‌پوشان با دستور کادر فنی کارهای ترکیبی را آغاز کرده و در بین موانع به دویدن و پاس‌کاری پرداختند.

* ساعت ۱۱ و پس از تنفسی کوتاه بازیکنان ابتدا به صحبت‌های کی‌روش گوش داده و سپس بازی آقاوسط در دستور کار قرار گرفت.

* با آغاز فاز جدید تمرینی داریوش شجاعیان از سایر ملی‌پوشان جدا شده و زیر نظر ماساژور تیم ملی به کارهای بدنی و ریکاوری مشغول شد.

* دکتر دیه‌گو فیزیوتراپ تیم ملی امروز در تمرین غایب بود و به جای او میکو بدنساز تیم ملی کارهای مربوط به این بخش را انجام داد.

* یک بخش از تمرین به شکل جالبی  دنبال شد؛ در این بخش و پس از بازی آقاوسط کی‌روش سوت دستی خود را به صدا درآورده و به یک سمت می‌دوید که در این بین بازیکنان موظف بودند برخلاف کی‌روش و در جهت عکس او بدوند. در این بین اشتباهات برخی بازیکنان که همراه با کی‌روش می‌دویدند جالب و موجب خنده بقیه می‌شد.

* ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه این بخش از تمرین به پایان رسید و بازیکنان برای مرحله بعدی آماده شدند.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی امروز زودتر از سایرین به تمرین آمده بود در گوشه دنجی از زمین و منطقه‌ای که در آن سایه بود نشسته و تمرین را زیر نظر گرفت.

* تمرین امروز نیز توسط خانبان فیلمبرداری شد.

* در بخش بعدی تمرینات تیم ملی که امروز با حضور ۱۱ بازیکن دنبال شد، تمرین شوت‌زنی و سانتر از جناحین در دستور قرار گرفته و بازیکنان پس از شنیدن توصیه‌های کی‌روش این تمرین را با حضور حقیقی و مظاهری دو گلر تیم ملی انجام دادند.

تمرینات تیم ملی ایران تا روز ۱۸ آبان در تهران دنبال شده و در این روز تیم ملی راهی مالزی خواهد شد./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا