سردار فضلی در رزمایش مدافعان حرم:

مردم ایران تحمل عربده‎کشی آمریکایی‎ها و استکبار جهانی را ندارند/ فرزندان امت در آمادگی کامل رزمی به سر می‎برند

بصیر، سردار علی فضلی دقایقی پیش در رزمایش مدافعان حرم اظهار کرد: این رزمایش امروز به طور همزمان در ۱۴ استان کشور با مرکزیت و محوریت لرستان در چهار قرارگاه شمال، جنوب، شرق و غرب با حضور ۳۴۳ گردان بیت‎المقدس و کوثر در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: امروز در یک مراسم ویدئو‌کنفرانس که با حضور ۱۴ استان در شهر خرم‎آباد برگزار شد، رزمایش مدافعان حرم با قرائت رمز “یا محمد رسول الله” توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز فرزندان امت اسلامی ایران در گردان‎هایی مانند امام حسین(ع)، امام علی(ع) و الی بیت‎المقدس در آمادگی رزمی کاملی به سر می‎برند.

سردار فضلی به یوم‎الله ۱۳ آبان اشاره و عنوان کرد: این روز یادآور حماسه‎ای همچون فتح لانه جاسوسی است که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

وی با بیان اینکه امروز نقش ولایت در راهبرد هدایت امت اسلامی اعم از شیعه و سنی مشاهده می‎شود، افزود: همچنین قانون اساسی جمهوری اسلامی و دشمن‎ستیزی از دیگر آرمان‎های امت اسلامی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم ایران تحمل عربده‎کشی آمریکایی‎ها و استکبار جهانی را ندارند، گفت: ملت ایران این را به خوبی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده‎اند که شهادت ۱۷ هزار شهید ترور در مواجهه با منافقان و عناصر ضد انقلاب خود گواهی بر این ادعا است.

سردار فضلی به نقش رزمندگان لرستان در دوران ۸ ساله دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: رزمندگان لرستانی در این دوران طلایی در عملیات‎های بسیاری شرکت و موفقیت‎های خوبی را کسب کرده‎اند.

لازم به ذکر است، هم‌اکنون رزمایش مدافعان حرم در سراسر استان لرستان و شهرستان خرم‎آباد در حال برگزاری است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا