فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) فریدونکنار:

بسجیان با اقتدار از سرزمین‌های خود دفاع می‌کنند

بصیر، اسماعیل سلحشور در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز در خصوص برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس گفت: رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس شهرستان فریدونکنار امسال با سالروز گرامی‌داشت شهدای ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی مصادف شده است و بسیجیان این شهرستان هم با بصیرتی مثال‌زدنی برای اینکه قدرت خود را به دشمنان جمهوری اسلامی و کشورهای استکباری نشان دهند حضوری پرشور در این رزمایش داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس که از حوزه سیدالشهداء(ع) است با انجام فراخوانی‌ها و دوره‌های متفاوت به رزمایش اصلی اعزام شدند که این رزمایش هم در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان در حال برگزاری است.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف برای بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان فریدونکنار، کلاس رزم عملیاتی، معرفت دینی و عاشورا شناسی از جمله کلاس‌های برگزار شده در برنامه گردان بوده است.
سلحشور تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، آموزش باز و بست سلاح، آشنایی با مسائل حفاظتی، کلاس عقیدتی، نشست سیاسی و بصیرتی و راهپیمایی شبانه از کلاس‌های دیگری بود که در گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس برگزار شد.
وی محوریت رزمایش گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس را دفاع از کوی و برزن دانست و خاطرنشان کرد: پس از انجام صبحگاه مشترک این گردان به عنوان نیروی پشتیبان گردان‌های پدافند ساحلی عملیات خود را که حفظ و حراست از مکان‌های شهری است آغاز می‌کند.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) در پایان گفت: شعار اصلی این رزمایش اقتدار بسیجیان است و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که بسجیان این کشور همیشه با اقتدار از سرزمین‌های خود دفاع می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا