فرمانده حوزه بسیج حضرت محمدرسول‌الله (ص) فریدونکنار خبر داد

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نظامی در گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار

بصیر، مصطفی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به ماموریت گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس سردار شهید حاج حسین بصیر از حوزه بسیج حضرت محمدرسول‌الله (ص) فریدونکنار اظهار کرد: محور رزمایش این گردان دفاع از ساحل است.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای رزمایش امسال نشست‌های مختلفی با فرمانده‌هان گروهان‌ و دسته‌ها برگزار شد و تلاش شد تا بهترین نیروها از پایگاه‌ها در ساختار گردان حضور داشته باشند.
فرمانده حوزه بسیج حضرت محمدرسول‌الله (ص) فریدونکنار تصریح کرد: فراخوانی گروهانی و گردانی، تست آمادگی جسمانی، آموزش‌های نظامی و حضور در میدان تیر از جمله برنامه‌هایی بود که گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس برای آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان برگزار کرد.
آزادی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در فراخوانی ۳۶ ساعته گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس گفت: کلاس پدافند غیرعامل، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، مانور دفاع از ساحل، عملیات تاخیری و آموزش سلاح‌های سازمانی و تخصصی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در رزمایش گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس بوده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی گردان ۲۰۱ الی‌بیت‌المقدس توجیه فرمانده‌هان دسته، گروهان و ارکان گردان بود که با حضور در منطقه عملیاتی با محورهای رزمایش آشنا شدند.
فرمانده حوزه بسیج حضرت محمدرسول‌الله (ص) فریدونکنار تصریح کرد: برپایی نمازجماعت، قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی و ذکرمصیبت اهل‌بیت از برنامه‌های فرهنگی این حوزه بود که در قالب گردان انجام شد.
آزادی خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی یکی از جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های گردان بوده است که با تحلیل وقایع اوایل انقلاب و امروز توسط اساتید استانی توانست مباحث خوبی را به جوانان و بسیجیان منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا