رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

ادغام اتحادیه‌ها به عنوان یک مبحث ملی مطرح است/ مهم‌ترین جنگ امروز نه بزرگ به کالاهای قاچاق است

بصیرنیوز، محمد محمدپور عمران در پنجمین دوره کارگاه آموزشی قوانین مرتبط با اصناف و شرح وظایف هیئت مدیره سازمان‌های صنفی در فریدونکنار، اظهار کرد: دریافت حق عضویت و صدور پروانه کسب تنها فعالیتی نیست که اتاق اصناف انجام می‌دهند بلکه مقدمه‌ای برای کارهای دیگر است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کاس‌ها بسیار مهم است، گفت: پیچیده کردن و دریافت پول‌های غیرقانونی مشکلی است که در اصناف وجود دارد و باید با برگزاری این کلاس‌ها شرایط برای خدمت درست و اصلی ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید برای اصناف مهم باشد، تصریح کرد: بخش مهمی از سرنوشت اقتصاد ما در اصناف تعیین می‌شود.

محمدپور افزود: اصناف هم در فضای غیراقتصادی و هم در فضای اقتصادی صاحب رای و اندیشه هستند و دامنه وسیعی از دستاوردهای به مردم را داریم که توسعه تجارت، حمایت از تولید داخل، ورضایت مردم در گرو تحرک اصناف است.

وی با تاکید بر اینکه اصناف نسبت به مشکلات مردم دغدغه دارند، خاطرنشان کرد: اصناف نسبت به استفاده از تولید داخل تلاش می‌کنند و باید بتوانند برای حمایت از تولید داخل برای ترویج و نگرانی زدایی از استفاده از تولیدات داخلی بر اساس واقعیت ورود پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: مبارزه با قاچاق باید در اصناف جدی گرفته شود چرا که صدها هزار شغل را در تاثیر خود قرار داده است.

محمدپور گفت: اصناف در زمان جنگ و دفاع مقدس، و امروز در جنگ اقتصادی در خط مقدم قرار دارند و مهم‌ترین جنگ امروز نه بزرگ به کالاهای قاچاق است.

وی همچنین به به‌روز شدن اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: ورود به استفاده از دستاوردهای بشری و دانش روز و تجارت الکترونیک، اتوماسیون اداری و بازرایابی الکترونیک از سوی اصناف باید جدی گرفته شود.

محمدپور در پایان گفت: ادغام اتحادیه‌ها به عنوان یک مبحث ملی مطرح است و مسئولان اصناف فریدونکنار باید در این زمینه و اجرای آن به زودی ورود پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا