بصیرنیوز گزارش می‌دهد؛

دانش فریدونکنار برابر استعدادبرتر مشهد مغلوب شد/اشتباهات داوری و عدم استفاده از موقعیت‌ها مهم‌ترین دلیل باخت

بصیر، بازی تیم‌های دانش فریدونکنار و استعدادبرتر مشهد امروز(سه‌شنبه) از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی مشهد آغاز شد که مشروح گزارش این بازی در زیر آمده است:

*نیمه اول

*در حالی که دو دقیقه از بازی گذشته بود تیم دانش در یک موقعیت بسیار مناسب قرار گرفت که امیرجسین گالشی مهاجم این تیم در شرایط تک به تک توپ را به صورت دروازه‌بان کوبید.

*دقیقه ۱۲ این دیدار تیم استعدادبرتر مشهد با یک سانتر از وسط زمین توپ را به پشت دفاع و در محوطه جریمه تیم دانش ارسال می‌کند که دروازه‌بان تیم فریدونکناری دچار تردید در بیرون آمدن از دروازه خود می‌شود و بازیکن تیم مشهدی از این موقعیت استفاده می‌کند و توپ را درون دروازه قرار می‌دهد.

*در ادامه این بازی فشارهای تیم دانش موجب می‌شود تا این تیم در دقیقه ۴۰ بازی صاحب پنالتی شود اما محمدحسین فلاح این موقعیت را به راحتی از دست داده و با یک ضربه آرام توپ را در اختیار دروازه‌بان تیم مقابل قرار می‌دهد.

*نیمه دوم

*تیم دانش در نیمه دوم فشارهای خود را افزایش داده که در دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه خطا از فاصله ۳۰ متری دروازه حریف می‌شود که ابوالفضل آذرنوشان به زیبایی هر چه تمام‌تر آن را به گل تبدیل می‌کند.

*دقیقه ۷۵ این بازی مهدی ایزدی هافبک چپ تیم دانش با فرار از سمت راست تیم استعدادبرتر، خود را به محوطه جریمه تیم مشهدی رساند و با یک سانتر قصد داشت که توپ را به مرکز محوطه جریمه ارسال کند اما بازیکن تیم مقابل در حالی که بسیار مشکوک به لمس توپ با دست بود آن را به کرنر فرستاد .

*در ادامه این دیدار تیم استعدادبرتر مشهد در دقیقه ۸۱ یک شوت را از پشت محوطه جریمه به‌سوی دروازه تیم دانش روانه می‌کند که امیررضا قاسمی‌فر دروازه‌بان این تیم در مرجله اول توپ را دفع می‌کند اما در مرحله دوم در حالی که مهاجم تیم مشهدی در موقعیت آفساید قرار داشت توپ را وارد دروازه می‌کند.

کریم محمدی سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز پس از بازی امروز گفت: در حالی که تیم دانش می‌توانست برنده این بازی باشد اما نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و بازی را واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا ۶۰ درصد مالکیت توپ در اختیار تیم دانش بود گفت: عواملی همچون استفاده نکردن از موقیعت‌ها(ضربه پنالتی) و اشتباهات فاحش داوری موجب شکست تیم دانش شد.

گفتنی است این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید و تیم دانش در بازی بعدی خود در فریدونکنار به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا