تاریخ پخش «خندوانه» و «شب کوک» اعلام شد

بصیرنیوز،نشست عوامل برنامه «خندوانه» با حضور سیدعلی احمدی تهیه کننده، رامبد جوان و نیما شعبان نژاد بازیگر نقش نیما در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

احمدی تهیه کننده «خندوانه» در ابتدا درباره زمان پخش دوباره این برنامه عنوان کرد: فصل چهارم برنامه «خندوانه» بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه نسیم می رود و ما امیدواریم روزهای آغازین ماه ربیع الاول برنامه را به پخش برسانیم.

وی ادامه داد: اکنون در حال تغییر لوکیشن و طراحی دکور هستیم.

رامبد جوان نیز درباره طراحی فصل چهارم «خندوانه» بیان کرد: آغاز فصل چهارم با یک جشن همراه خواهد بود. محسن چاووشی برای ما یک قطعه اجرا کرده است که آن را با شعری از مولوی مختص برنامه «خندوانه» ساخته است.

جوان درباره اجرای استندآپ کمدی و همچنین لب آهنگ در این فصل از «خندوانه» توضیح داد: قرار است این مسابقه ها را در این فصل هم ادامه دهیم که این بار بیشتر از مردم و آماتورها استفاده می کنیم.

رامبد جوان در این گفتگو درباره حاشیه های نبود شخصیت جناب خان نیز یادآور شد: اینکه در فصل جدید جناب خان به چه صورت خواهد بود طی توافقاتی بین سعید سالارزهی با تلویزیون مشخص خواهد شد چون صاحب اصلی برنامه «خندوانه» تلویزیون است البته نظر ما هم به عنوان مجریان شرط خواهد بود.

همچنین نیما شعبان نژاد نیز در این نشست بیان کرد: حضورم در فصل چهارم مثل قبل ادامه خواهد داشت.


پخش سری جدید «شب کوک» از دی ماه
خبرگزاری تسنیم: عوامل برنامه «شب کوک» با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در این نشست باربد بابایی مجری، پوریا حیدری آهنگساز و داور و چند تن دیگر از عوامل این برنامه حضور داشتند.

باربد بابایی گفت: سری دوم این برنامه از اواخر دی ماه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

وی افزود: دکور این برنامه در سری جدید تغییر کرده و در فضای بزرگتر و مناسبتری تولید می شود. داوران این برنامه نیز مانند سری گذشته آن پوریا حیدری، فریدون اسرایی و مهدی یراحی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا