نماینده فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان فریدونکنار از امکانات اولیه برخوردار نیست

بصیر، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح بلوک زایمانی LDR بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار با بیان اینکه کیفیت درمان در طی این سال‌ها رشد مناسبی پیدا کرد، گفت: بیمارستان فریدونکنار با توجه به سابقه پیش از انقلاب که به همت مردم ساخته شد از مهم‌ترین بیمارستان‌های مدرن آن دوران بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان می‌تواند بابلسر، محمودآباد و نور را پوشش دهد اما از امکانات اولیه برخوردار نیست به طوری که از وسایل گرمایشی و سرمایشی برخوردار نبوده که در برخی مواقع به دلیل گرمای هوا خود بیماران پنکه برای خنک شدن می‌آوردند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به تجهیزات فیزیکی می‌توان به آسانی این مشکلات را حل کرد، یادآور شد: همه همکاران علاوه بر بخش درمانی با رفتار و روحیه‌ای که به بیماران می‌دهند موجب کاهش درد آنها می‌شوند.
نانواکناری گفت: تجهیز و نوسازی باید برای همه بیمارستان‌ها باشد و با توجه به ورود بیماران به این بیمارستان باید درمانگاه شهید بصیر را به سرعت آماده بهره‌برداری کنیم تا حجم بیماران برای درمان اولیه را در این درمانگاه و درمانگاه ازباران انتقال دهیم تا بیماران سرپایی در این اماکن درمان شوند.
وی خاطرنشان کرد: با ۱۰ میلیون می‌توان آب و برق و گاز درمانگاه ازباران را تأمین کرد و آن درمانگاه آماده فعالیت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا