مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خبر داد

کسب رتبه دوم کشوری در طراحی آزمون عملکردی توسط معلم فریدونکناری

بصیر، سید عظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: نخستین دوره از جشنواره کشوری طراحی و ساخت آزمون‌های عملکردی  با محوریت کتاب علوم در سال تحصیلی گذشته برگزار و نتایج آن اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد:دبیرخانه این جشنواره در استان آذربایجان غربی مستقر بوده و بیش از ۱۰۰۰ نفراز معلمان سراسر کشور هرکدام با ارائه‌ی ۳ طرح در اولین دوره‌ی این جشنواره شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه این جشنواره در مقطع ابتدایی برگزار شده تصریح کرد: از هر پایه تحصیلی ۳ نفر به‌عنوان منتخبین کشوری برگزیده شدند و ۳ نفر نیز از کلاس‌های چندپایه انتخاب و مجموعا اسامی  ۲۱ نفر به‌عنوان منتخبین نهایی به ادارات کل استان‌ها و ادارات شهرستان‌ها اعلام شد.

وی گفت: از استان مازندران ۵ نفر جزء برگزیدگان کشوری بودند که از این میان رقیه شعبانی از شهرستان فریدونکنار در پایه چهارم ابتدایی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

اسماعیل‌زاده کسب این موفقیت را به این معلم سخت‌کوش و جامعه فرهنگیان فریدونکنار تبریک گفت و خاطرنشان کرد: قرار است آزمون‌های برگزیده کشوری در قالب یک کتاب چاپ و دراختیار ادارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا