رویانیان: اعضای هیات مدیره پرسپولیس را می‌شناسم و می‌دانم از کجا پول وارد می‌کنند/ گزارشی به کمسیون اصل ۹۰ ارائه می‌دهم

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، محمد رویانیان در خصوص موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: خصوصی سازی امر، تکلیف و نیازی قانونی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و قاطعانه اعلام می کنم که خصوصی سازی تنها راه موجود برای بهبود شرایط فوتبال است اما نحوه خصوصی سازی مهم است.

وی در ادامه افزود: دوستان در وزارت ورزش اعلام کردند که این یک دوره گذار یک ساله است تا شرایط واگذاری فراهم شود؛ یک سرمایه گذار و یک فردی که تراکم می فروشد آمده اند و گفته اند که یک سال در این تیم خرج می کنند که البته من هم امیدوارم این کار را انجام دهند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شاید ایرادهایی به عملکرد شما وارد باشد گفت: یک سرباز نظام هستم  و در پرسپولیس اقدام به درامدزایی کردم اما از زمانی که رفتم علی رغم نامه نگاری ها با وزارت ورزش قرارادها و برنامه ها که برخی بالفعل هستند بیان نشده است.
 

وی افزود: به مدت ۳ ماه آمدند و همه چیز را شخم زدند ولی حتی بکبار هم از من سوال نپرسیدند در حالیکه مدیریت من را بررسی می کردند.مگر ما با هم دعوا داریم. به من نه تنها احترام نگذاشتند بلکه بی احترامی هم کردند و با اعلام مبلغ های غلط ذهن مردم را گمراه کردند.

رویانیان تصریح کرد: این بازرسان یک جلسه هم با من نگذاشتندتا کارهای مالی من را تحویل بگیرند. یک باشگاه ممکن است در شرایطی به سود دهی نرسد من در سال سوم دچار بحران اقتصادی شدم و به بی پولی خوردم ؛ مگر بی پولی جرم است؟ اتهام زدن و اوردن افرادی که پول دارند بدون گفتن واقعیت های انها جرم نیست.

وی در خصوص بدهی های این باشگاه نیز گفت: اعلام مبلغ ۵۰ میلیارد به عنوان بدهی پرسپولیس خلاف واقع است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس که مهمان تلفنی برنامه ورزش ا زنگاه دو بود در خصوص ماشین های بدون سند نیز گفت: این ماشین ها مربوط به سال ۹۲ و ۹۳ است که مبلغ ان از ۱۱۰ میلیون و ۱۴۵ میلیون تومان است و تعداد آن ۱۷ عدد است. از این تعداد ۱۴ تا سند دارد  و تنها ۳ ماشین سند ندارد و این همه بلوا به پا کرده اند.

وی افزود: ما یک میلیارد داشتیم در حالی که قیمت این ماشین ها ۲ میلیارد تومان بود و ما نیز با قرارداد با ۲ نمایشگاه اتومبیل یک میلیارد را نقدی و ما بقی را قرار شد قسطی پرداخت کنیم و داشتیم این اقساط را پرداخت می کردیم. این موضوع به یکباره در برنامه نود مطرح شد. متاسفانه برنامه نود هم دادگاه است و هم نیروی انتظامی.

رویانیان تصریح کرد: بازیکنی که می گفت آجیل شب عید ندارد ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه گرفت اما چون درگیر بازی ها بودیم زمان مناسبی نبود تا به این مسائل بپردازیم. 

 

وی در خصوص بدهی ۵۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس گفت: با چه استناد و مدارکی اعلام می کنید که این مبلغ بدهی وجود دارد. چرا بدون دلیل حکم صادر می کنید.
 
مدیرعامل سابق پرسپولیس به خصوصی سازی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: آنها خصوصی سازی ای که خودشان نقش داشته باشند را دوست دارند و بهتر است خصوصی سازی مال خودشان نباشد. همه اینهایی که عضو  هیات مدیره پرسپولیس شده اند را می شناسم و می دانم قرار است از کجا ها این پول ها را وارد کنند.
 
 
وی افزود: نسبت به عملکرد وزارت ورزش به شدت انتقاد دارم و از برخی مسئولان آنها به مراجع قضایی شکایت کرده ام. قوه قضاییه مظهر عدالت است و نه تنها من بلکه بزرگانی بالاتر از من نیز مورد بازخواست قرار گرفته اند. از شهردار و وزیر تا رئیس جمهور نسبت به قوه قضاییه پاسخگو هستند.
 
رویانیان در خصوص شیرینی، سرپرست سابق پرسپولیس گفت: وی به دلیل خرید زمینی که قبل از ورودش به پرسپولیس بود، با شرکای خود اختلاف داشت و به همین دلیل چند وقتی است که درگیر است.
 
وی در پایان گفت: ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اتهاماتی که به من وارد شده حساس شده و از من خواست تا در بیانیه ای جواب اتهام زنندگان را بدهم و گزارش کاملی را به کمسیون اصل ۹۰ ارائه می کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا