بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما +تصاویر

بصیرنیوز، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم کمدی “آس و پاس” به کارگردانی آرش معیریان منتشر شد.

فیلم “فروشنده” ساخته اصغر فرهادی پس از دوازده هفته از صدر دل کند و با دو رتبه سقوط به جایگاه سوم رسید. این فیلم هفته گذشته تعویض شده و اکران های معدودی در شهرستان ها و برخی سینماهای تهران دارد.

“سیانور” بهروز شعیبی همچنان در فروش موفق بوده و با اتکا به خروج فیلم فروشنده از بخش رسمی فروش سینمای ایران به جایگاه دوم رسید.

همچنین فیلم تازه اکران شده “فرار از اردو” به جدول فروش اضافه شده و جای “دزد و پری” را در انتهای لیست ده فیلمی گرفت.

نکته قابل توجه جدول فروش این هفته از سینمای ایران، افت مجدد فیلم “خشکسالی دروغ” و سقوط این فیلم به رتبه هفتم بود.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

آس و پاس

کمدی موزیکال “آس و پاس” ساخته آرش معیریان این هفته با رشد خوبی در جدول روبرو شده و به رتبه اول باکس آفیس ایران رسید. این فیلم با وجود افت ۱۰۰ میلیون تومانی در فروش توانست به این جایگاه دست پیدا کند.

در داستان این فیلم آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شودعشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد.

فیلم جدید معیریان پنجمین هفته از اکران خود را با داشتن ۱۱۱ سینما و فروش هفتگی ۳۵۸,۸۲۹,۰۰۰ تومان به پایان رسانده است. این فیلم در کل  ۱,۷۸۵,۸۸۰,۰۰۰ تومان فروخته است.

محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان، بهاره رهنما و مهران غفوریان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

سیانور

“سیانور” فیلمی سیاسی اجتماعی نوشته مسعود احمدیان و به کارگردانی بهروز شعیبی است که هفته اول از اکران خود را با وجود تعداد کم سالن ها با فروش مناسبی به پایان رسانده است.

این فیلم در ۳۵ روز از اکران خود با داشتن ۹۴ سینما به فروش هفتگی معادل ۲۸۹,۶۲۸,۰۰۰ تومان دست پیدا کرده و در رتبه دوم ایستاد.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود.

مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی در این به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم بعد از ۵ هفته به فروش کلی ۲,۰۱۲,۶۲۹,۰۰۰ تومان دست پیدا کرده است.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

فروشنده

آخرین ساخته اصغر فرهادی رسماً اکران خود را در سینماها به پایان رسانده و تنها در برخی اکران های معدود میزبان مخاطبان خود است. این فیلم به زودی اکران بین المللی خود را آغاز خواهد نمود.

“فروشنده” در هفته گذشته به فروش هفتگی ۲۲۷,۸۲۰,۰۰۰ تومان دست پیدا کرده و پس از دوازده هفته صدرنشینی در رتبه سوم فهرست فروش ایستاد.

این فیلم پس از ۱۲۰ روز و با داشتن ۵۲ سینما به فروش کلی ۱۵,۰۰۶,۷۵۷,۰۰۰ تومان رسیده است.

شهاب حسینی، ترانه عليدوستى، بابك كريمى، فرید سجادی حسینی، مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم و مهدی کوشکی در فیلم نماینده ایران در اسکار به ایفای نقش پرداخته اند.

“فروشنده” به زندگى زن و شوهرى می پردازد که در حال بازى در نمايش «مرگ فروشنده» نوشته «آرتور ميلر» هستند.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

متولد ۶۵

تازه ترین ساخته بهرام توکلی در مقام کارگردان با نام “متولد ۶۵” این هفته با توجه به افزایش فروش خود توانست یک پله صعود کند و جای “خشکسالی و دروغ” را بگیرد.

این فیلم این هفته به فروشی معادل ۱۹۸,۰۶۲,۰۰۰ تومان و با ۲۰ میلیون تومان افزایش نسبت به هفته گذشته یک پله صعود کرد و در رتبه چهارم ایستاد.

“متولد ۶۵” داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند.

هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی وآنا نعمتی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

متولد ۶۵ پس از ۲۸ روز و با داشتن ۴۸ سینما به فروش کلی ۷۲۱,۴۹۸,۰۰۰ تومان رسید.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

نیمه شب اتفاق افتاد

“نیمه شب اتفاق افتاد” در پنجمین هفته از اکران خود با داشتن ۶۲ سینما به طور کلی ۱,۱۳۳,۵۷۰,۰۰۰ تومان فروخته است.

این فیلم با افت در فروش نبست به هفته گذشته یک پله سقوط کرده و به جایگاه پنجم اکتفا نمود.

فیلمی سینمایی “نیمه شب اتفاق افتاد” به کارگردانی “تینا پاکروان” موضوعی اجتماعی را دنبال می کند. پاکروان در این فیلم علاوه بر کارگردانی تهیه کنندگی اثر را نیز بر عهده دارد.

حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی و کریم امینی بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “نیمه شب اتفاق افتاد” داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست. این فیلم با فروش هفتگی معادل ۱۷۳,۳۸۸,۰۰۰ تومان در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی ایستاده است.

بازگشت یک فیلم کمدی به صدر گیشه سینما /

فیلم های “نفس” با ۱۶۲,۱۰۷,۰۰۰ تومان، “خشکسالی و دروغ” با ۱۲۷,۴۶۲,۰۰۰ تومان، “یتیم خانه ایران” با ۱۰۶,۴۵۶,۰۰۰ تومان، “ناسور” با ۲۰,۶۱۷,۰۰۰ تومان و “فرار از اردو” با ۱۳,۰۱۳,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا