آیا مسکن مهر با کلید تدبیر قفل گشایی می شود

خوف مردم بی خانه در زیر چتر پاره پاره توریسم

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، بی شک یکی از نقاط قوّت دولت پیشین پروژه عظیم مسکن مهر بود، که دوست و دشمن بر آن واقفند و آنرا ستوده­ اند .

گرچه از نظر صاحب نظران حوزه مسکن ضعف های عدیده هم داشته است، ولی هرچه بود،به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه کمک شایانی  کرد و خیل عظیمی از بی سرپناه ها را در سایه این پروژه پناه داده اند.

امّا آنچه که امروز نگرانی جمعی را موجب شده است به زمین ماندن آسمانخراشهای نیمه تمام در گوشه و کنار شهرهای کوچک و بزرگ است و از آن نگران کننده تر حا ل کسانی است که سالها در صف خانه دار شدن مانده اند و علی رغم وعده های مسئولین امر ، فرجی حاصل نشده است.

عده ای از این قوم دل به وعده های جدید داده اند که هر روز رسانه ها به آن دامن می زنند  که ؛ …. “این دولت متعهّد است تمام طرحهای نیمه تمام مسکن مهر را به اتمام برساند.”

شایان ذکر است یکی از آن پروژه ها که در اردیبهشت ۹۲ توسط ریاست محترم بنیاد مسکن جمهوری اسلامی ایران کلنگ آن نواخته شد، “مسکن ۷۲ واحدی شهر توریستی کلارآباد است” که حسب الوعده تا ۱۸ ماه دیگر باید افتتاح می شد !!!

ولی مع الأسف بیش از یک سوم این زمان گذشت جز قد کشیدن علفهای هرز که رنگهای سفید و دلنواز سطح زمین را که در افتتاحیه بربُومِ دلِ منتظران ریخته بودند محو نمود ، اتفاق دیگری نیافتاد.

در پی مراجعات مکرّری که به دفترمان برای پی گیری موضوع می شود لاجرم با فرماندار “سابق” و دوستان مرتبط رایزنیهای شده است امّا بی نتیجه …

حال خوف مردم منتظر و فاقد مسکن این بخش و محرومی که در زیر چتر پاره پاره توریسم «که موجب سر به فلک کشیدن مسکن  و زمین  و اجاره  و …  شده » این است که نکند دولت محترم آن را  در لیست طرح های نیمه تمام نیاورد و همچنان روی زمین بماند و سنگینی زمین خالی آن بر دل و دوش متقاضیان مسکن باعث خم شدن کمرشان شود، امید می رود مسئولان عزیز این عرصه با رویکرد «تدبیر» با سپردن«کلید»مسکن به محرومان «امید» را در دلهایشان زنده کنند.

«به امید قفل گشایی مدبرانه»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا