ستاره هایی که نمی توانند کهکشانی شوند

بصیرنیوز،آنتوان گریزمان به تازگی با رد شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید، تأکید کرده است که نه تنها خودش نمی‌خواهد اتلتیکومادرید را ترک کند بلکه در قراردادش با روخی بلانکو بندی وجود دارد که به او اجازه نمی‌دهد به کهکشانی‌ها ملحق شود.

گریزمان اما تنها بازیکن تاریخ اتلتیکومادرید نیست که این تیم به او اجازه پیوستن به همسایه سفیدپوش را نمی‌دهد.

در واقع از ابتدای هزار سوم که سانتیاگو سولاری از اتلتیکومادرید به رئال مادرید پیوست، دیگر این دو باشگاه در بازار نقل‌و‌انتقالات حاضر به معامله با یکدیگر نشده‌اند. در این بین اما بازیکنانی هم بوده‌اند که حتی اگر می‌خواستند هم نمی‌توانستند به رئال ملحق شوند.

در زیر اسامی چهار بازیکنی را که روخی بلانکو مانع رفتن‌شان به سانتیاگو برنابئو شد، مشاهده می‌کنید:

۱- دیه‌گو فورلان

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۱، تصور می‌شد که فورلان کلید حل مشکلات خط حمله رئال مادرید باشد و این باشگاه برای خرید او به اتلتیکو ۱۸ میلیون یورو پیشنهاد داد، اما میگل آنخل خیل، مدیر اجرایی روخی‌بلانکو به پیشنهاد کهکشانی‌ها یک نه قاطع گفت. به همین دلیل رئال مادرید به سراغ امانوئل آدبایور رفت.

۲- سرخیو آگوئرو

باور کنید یا نه، حتی توافقاتی میان مهاجم آرژانتینی پیشین اتلتیکومادرید و رئال مادرید هم صورت گرفت تا او با یک سفر درون شهری خودش را به کهکشانی‌ها برساند، اما اتلتیکو مادرید پیشنهاد ۴۵ میلیون یورویی رئال را رد کرد و منچسترسیتی با قراردادی ۴۱ میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست.

۳- تیبا کورتوا

کورتوا که همواره جزو بازیکن محبوب رئال مادرید و در لیست خرید این باشگاه بود، در دوره حضور قرضی‌اش در اتلتیکومادرید با پیشنهادی از سوی کهکشانی‌ها مواجه شد، اما خیل مارین، مدیر باشگاه اتلتیکو فرصت رفتن به سانتیاگو برنابئو را از این دروازه‌بان بلژیکی گرفت. حتی هم اکنون هم شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کورتوا از تمدید قراردادش با چلسی خودداری می‌کند تا در نهایت به خواسته همیشگی‌اش یعنی بازی برای رئال‌ مادرید برسد.

۴- خوسه خیمنس

در مذاکرات که فصل گذشته میان خیمنس و اتلتیکومادرید صورت گرفت، بندی به قرارداد او گنجانده شد که وجود یک طرف ثالث را برای جابجایی این مدافع میان قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید و همسایه یکدست سفیدپوش آنها ضروری می‌کرد. البته قیمت ۶۰ میلیون یورویی که اتلتیکومادرید برای او تعیین کرد آنقدر بالا بود که رئال مادرید قیدش را بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا