امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

استعمارگران به دنبال تزریق بدبینی میان حوزه و دانشگاه بودند/ با پیروزی مقاومت در حلب، شیشه عمر ارتجاع عرب و آل سعود ترک برداشت

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی قدس فریدونکنار با اشاره به هفته وحدت، اظهار کرد: یکی از توطئه‌های استعمارگران ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه بود.

وی تصریح کرد: درهر جایی که مبارزه با استعمار صورت می‌گرفت، یک فرد دانشگاه مومن و متدین و یا یک طلبه روحانی در بطن آن مبارزه حضور داشت.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه استعمارگران به دنبال تزریق روح بدبینی در میان این دو گروه بودند، خاطرنشان کرد: با ابتکار امام راحل و طرح وحدت حوزه و دانشگاه، نقشه شوم استکبار خنثی شد و درست است که هنوز به نتایج مطلوب نرسیده اما این طرح مهم عملی شد.

جلالی تاکید کرد: امروز دانشجو، اساتید و روحانیت بر این توصیه امام راحل همت کنند تا این وحدت و انسجام هر روز بیشتر شود تا اختلاف‌های سیاسی کذایی از جامعه و توطئه‌های استکبار از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رزمایش ارتش در هفته گذشته، اظهار کرد: این رزمایش برای دوستان و دشمنان پیام‌های فراوانی داشت.

امام جمعه فریدونکنار گفت: پیام این روزمایش به دوستان این بود که قدرت ارتش ایران بعد از جنگ هر روز در حال افزایش است و برای دشمنان نیز این پیام را داشت که آن کشوری که روزی بدون سلاح و با اتحاد و غیرت ملی مذهبی در برابر تمام دنیا ایستاد امروز با داشتن ارتشی قدرتمند و اتحادی بیشتر با کوچکترین تحرکی سیلی محکمی به صورتتان می‌زند.

جلالی افزود: فریادهای پیرزن روباه پیر، کوبیدن بر طبل تو خالی است چرا که امروز بهتر از هر کسی می‌دانند که ایران بسیار پرقدرت است.

وی با اشاره به شکست‌های متوالی آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: آل سعود که با افزایش تولید نفت و ارزان کردن قیمت آن به دنبال قراردادن ایران در تنگنای اقتصادی بود امروز در اپک شکست را می‌پذیرد.

امام جمعه فریدونکنار افزود: اتئلاف عربی عربستان نیز شکست خورد و امروز گرانی، بیکاری و تورم در این کشور گریبان آل سعود را گرفته است.

جلالی با اشاره به پیروزی مقاومت در حلب سوریه، گفت: پیروزی حلب کمر استکبار و داعش را شکست و مهر ذلت را بر پیشانی آنها زده است.

وی با بیان اینکه اتحاد ملی در سوریه یکی از عوامل اصلی موفقیت آنها بود، تصریح کرد: شیشه عمر ارتجاع عرب و آل سعود ترک برداشت و به زودی شکستن آن را می‌بینیم.

امام جمعه فریدونکنار در پایان افزود: پیروزی در حلب مقدمه آزادسازی موصل و عراق است، همچنین پیام‌هایی نیز برای اردوغان در ترکیه و سازمان ملل داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا