فخرالدینی: تقابل با استقلال حساسیتی ندارد

بصیرنیوز، میلاد فخرالدینی ابتدا در خصوص برد تیمش مقابل صبا در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: برای ما گرفتن سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود، چون نباید از کورس قهرمانی عقب می‌ماندیم. فاصله امتیازها کم است و باید تلاش کنیم که امتیاز از دست ندهیم. الان جایگاه خوبی داریم و امیدوارم آخرین بازی مقابل تراکتورسازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نفت تهران در فصل جاری شانس قهرمانی دارد؟»، تأکید کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و کادر فنی صبا هم تجربه لازم را دارد تا این تیم همیشه مدعی باشد. دایی به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهد و این برای تیم ما خیلی مهم است. به نظر من در لیگ امسال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه مدعیان شانس قهرمانی دارند. در نیم‌فصل دوم هم امتیاز گرفتن سخت می‌شود و معلوم نیست در نهایت چه تیمی قهرمان خواهد شد.

فخرالدینی درباره تقابل تیمش با استقلال در جام حذفی گفت: تمام تیم‌ها در جام حذفی غیر از قهرمانی دنبال چیز دیگری نیستند و ما هم قهرمانی می‌خواهیم. قطعاً اگر دنبال قهرمانی هستیم باید استقلال را ببریم. استقلال تیم پرقدرت و قابل احترامی است، ولی ما هم نفت هستیم و می‌خواهیم به مرحله نیمه نهایی برویم. هر دو تیم بازی سختی دارند، ولی امیدوارم در نهایت ما برنده از زمین خارج شویم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که «دیدار مقابل تیم سابقت برای تو حساس نیست؟»، تصریح کرد: تقابل با استقلال برایم حساسیتی ندارد و سعی می‌کنم بازی خوبی را انجام دهم. من روزهای خوبی در استقلال داشتم و این تیم برایم قابل احترام است. بدون شک تلاش می‌کنم بهترین بازی را برابر استقلال انجام دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا