خوردبین:نمی‌توانم به امید و احمد بگویم بی‌تعصب

بصیرنیوز، محمود خوردبین درباره قهرمانی نیم فصل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی را ارائه دادند و با حمایت هواداران دیروز به برتری رسیدیم.

وی درباره جدایی نوراللهی و عالیشاه افزود: نمی توانیم این صحبت را کنیم که چرا جدا شدند. اینها هم موقعیت هایشان طوری است که می گویند الان به سربازی برویم تا بعد ازآن زندگی مان روی روال بیفتد. ما در ابتدای فکر نمی کردیم چنین اتفاقی رخ بدهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره سفر برانکو به کرواسی تصریح کرد: برانکو برای تعطیلات به کرواسی رفت و روز چهارشنبه برمی گردد. ما هیچ اردویی را برای نیم فصل در نظر نگرفتیم.

خوردبین درباره جذب بازیکنان جدید گفت: باشگاه برای جذب بازیکنان جدید کار خود را آغاز کرده و اقدام می کند. باید بازیکنانی را بیاوریم که در حد پرسپولیس باشند. من نمی توانم فعلا از کسی اسم بیاورم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس می تواند به روند خود ادامه دهد، افزود: چرا نمی تواند ادامه دهد؟ در نیم فصل آینده نیز می تواند ادامه پیدا کند و قهرمان شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارنظر طاهری مبنی بر اینکه عالیشاه و نوراللهی بی تعصب هستند، بیان داشت: آن عقیده طاهری بوده اما من نمی توانم بگویم که بی تعصب هستند. به هر حال بازیکن باید تعصب داشته باشد. ما دوست داشتیم بمانند.

وی درباره تغییرات در ترکیب پرسپولیس گفت: تغییری در ترکیب نداشتیم. من لیست را نوشتم و از ابتدا همین ترکیب بود که به  زمین رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا