فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خواستار شد

بازار فریدونکنار به «بازار لاله‌ها» تغییر نام دهد

بصیرنیوز، ابوالقاسم فرجی فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار در آئین رونمایی از کتاب شهید علی اختیاری، اظهار کرد: مستند شهید اختیاری در سال گذشته پس از تهیه و تدوین، در شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد.
وی با بیان اینکه کتاب برای ما از بهشت بگو از سوی کنگره شهدای اصناف کشور و با حمایت سازمان بسیج اصناف استان مازندران و دیگر نهادها منتشر شد، گفت: ۲ هزار جلد از این کتاب چاپ و ۲ هزار جلد دیگر در حال چاپ است.
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار با اشاره به بخشی از سیره‌های اخلاقی این شهید، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به سالمندان و همراهی با مستمندان در کنار امر به معروف و نهی از منکر و اهدای چادر به بانوان بی‌حجاب، بخشی از مهم‌ترین رفتارهای این شهید بزرگوار بوده است.
فرجی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنیم بازار فریدونکنار را به بازار لاله‌ها تغییر نام دهید، تصریح کرد: ۵۷ شهید از میان سه هزار واحد صنفی فریدونکنار تقدیم انقلاب شده است که که به نسبت جمعیت تعداد بالایی است.
وی افزود: همچنین از ۵۷۰ شهید اصناف مازندران ۵۷ شهید که برابر با ۱۰ درصد جامعه هدف شهدای اصناف مازندران است فریدونکناری هستند که نشان از بالا بودن تدین بازاریان این شهرستان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا