بیانیه اتاق و حوزه بسیج اصناف فریدونکنار به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله 9 دی؛

بازار فریدونکنار از فتنه و فتنه‌گران برائت می‌جوید/ بیعت مجدد بازاریان و اصناف فریدونکنار با رهبری

بصیر، به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله ۹ دی حوزه بسیج و اتاق اصناف فریدوکنار بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته‌اند.
عده‌ای در کشور در سال ۸۸ توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دادند و حتی در این راه پرچم‌های امام حسین(ع) را در روز عاشورا آتش زدند و به هتک حرمت این روز عزیز پرداختند، هنوز هم پس از گذشت هفت سال از این فتنه در کشور خواصی وجود دارند که این فتنه را محکوم نکردند و با سکوت خود به یاری فتنه گران پرداختند.
متاسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می‌شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه، این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند‌، طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می‌کنید.
فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد.
آری ۹ دی‌ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
۹دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.
در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).
به همین مناسبت اتاق و حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار با گرامیداشت حماسه ۹ دی پیروزی ملت مومن ولایت‌مدار ایران، این حرکت فتنه‌گران را محکوم کرده و اعلام می‌دارد بازار و اصناف این شهرستان با تمام توان و قدرت حامی ولی‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از هیچ تلاشی برای دفاع و پشتیبانی از این کشور که به خون هزاران شهید آغشته است دریغ نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا