الشباب هم مثل استقلال چهار گل خورده

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الشاب عربستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ حرفه‌ای گفت: شروع چنین تورنمنت‌هایی خیلی مهم است. ما برای این بازی آماده هستیم. تیم الشباب را هم آنالیز کرده ایم. آنها در پنجاه متر رو به جلو خیلی خوب هستند و اگر بتوانیم خط میانی و ارتباطی آنها را قطع کنیم می توانیم موفق باشیم. آنها هفته قبل چهار گل خوردند ما هم چهار گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: امیدوارم بتوانیم با سرعت دادن به بازی سه امتیاز را بگیریم. در این تورنمنت ها مهم است که بتوانیم با آرامش وارد زمین شویم. شرایط تیمی ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. ما چند بازیکن خوب خود را به همراه خواهیم داشت. اما بیک زاده و جمشیدیان را نداریم. جالب است که خسرو برمی گردد هاشم می رود و هاشم برمی گردد، خسرو می رود.

وی در پاسخ به این پرسش که تجربه استقلال در دوره های گذشته چقدر می تواند به این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کمک کند، افزود: مهمتر از تجربه این است که بازیکنان ما از انگیزه بالایی برخورد باشند. ما فصل گذشته تیم باتجربه ای داشتیم. با این حال تغییراتی نسبت به فصل گذشته داشته ایم که البته آنها هم تغییراتی داشته‌اند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: اشکال در کار دفاعی ما وجود دارد. بارسلونا هم می بازد و این جزیی از فوتبال است. ما در بازی با ملوان موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما آن روز شرایط خوبی نداشتیم. اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. امیدوارم در دیدار با الشباب ساختار دفاعی ما بدون مشکل باشد.

وی در مورد میزان آمادگی بازیکنانش گفت: خدا را شکر ایمان مبعلی که تنها بازیکن کمکی ماست شرایط خیلی خوبی دارد. کبه هم در شرایط خوبی است و تلاش می‌کنیم با ارائه یک فوتبال هجومی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. هواداران باید بیایند و از تیم حمایت کنند. ما سال سختی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم از اولین بازی هواداران بیایند و از ما حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه همه باید برای لیگ قهرمانان آسیا نگاه شان به چهار نماینده ایران را ملی کنند، گفت: به هر حال اگر هم کسی با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد باید به خاطر حضور نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نگاهش را ملی کند. نه تنها در مورد ما بلکه سه نماینده دیگر هم باید مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد موفقیت تیم های ایرانی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الشباب عربستان در هفته اول دوازدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا