کارشناس مسائل سیاسی:

۹دی خط بطلانی بود بر پروژه ۱۰ ساله براندازی/ایران منهای ۹دی، حلب قبل از پیروزی است

بصیر، سیدعلی سلیلی کارشناس مسائل سیاسی در جمع فرهنگیان شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: معلمان در صف اول انقلاب هستند و در مقاطعی ضد انقلاب سعی کردند از معلمان استفاده ابزاری کنند که با هوشیاری مردم و معلمان خنثی شد.
وی با اشاره به اینکه روز ۹ دی مربوط به یک حزب و گروه خاص نیست گفت: ایام‌الله در قرآن کریم جایگاهی دارد که خداوند دستور می‌دهد آن را به یاد آورید.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اتفاقات سال ۸۸، خاطرنشان کرد: سال ۸۸ بحث انتخابات و شورای نگهبان مطرح نبود بلکه
اصل نظام نشانه آن‌ها بود و برخی افراد نیز از ترس در این فتنه سکوت کردند.
سلیلی تصریح کرد: ضد انقلاب هنوز هم بیخیال این کشور نشده است و رهبری هر سال بارها به این موضوع اشاره می‌کنند.
وی افزود:۹ دی خط بطلانی بود بر پروژه ۱۰ ساله براندازی کشورهای مستکبر و  جمهوری اسلامی ایران حیثیت استکبار را زیر سوال برد و امروز در دنیا مقتدر است.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در تبیین سران فتنه نگاه باید به سمت استکبار برود گفت: عده‌ای پیاده نظام در فتنه‌ بودند که مستقیم از استکبار دستور می‌گرفتند.
سلیلی خاطرنشان: یک گروه از کسانی که در فتنه ۸۸ بودند ساکتانی که می‌شنیدند و حرف نزدند و آن‌ها با عمق انقلاب اسلامی در تضاد بودند.
وی تصریح کرد: عده ای می‌گویند که این امر سو تفاهم بود و نظام اسلامی بدنام شد و با دشمنان انقلاب همراه شدند.
این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: ایران در رسوایی آمریکا تقش ۱۰۰ درصدی خود را ایفا کرد و آن‌ها با ما مشکل دارند تا زمانی که به منافع از دست رفته ناحق خود برسند.
سلیلی تصریح کرد: فتنه گران اعتقادی به ولایت‌فقیه نداشتند و آن‌ها به دنبال اسلام لیبرالی در کمترین شرایطشان هستند.
وی جایگاه ولی فقیه را برای نظام اسلامی لازم دانست و افزود: بعد از پیامبر عده‌ای گفتند که ولی فقیه نمی‌خواهیم و قرآن بس است و بعد از امام هم عده‌ای گفتند روح‌الله بس است اما غافل از آن هستند که روح امام در کالبد رهبری است.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تقلب در انتخابات توهم بود و ضدانقلاب را دلشاد کرد و این در حالی است که با همه مشکلات نظام اسلامی در مسیر خود قرار می‌گیرد.
سلیلی با اشاره به اینکه قدرت طلبی سم مهلکی است تصریح کرد: قدرت طلبی موجب شد تا عده‌ای اپوزیسیون در مقابل اسلام قرار بگیرند.
وی گفت: اولین درس فتنه ۸۸ این بود که ایران مورد تایید خداوند و انبیا است و این را باید بدانیم که ایران منهای ۹ دی، حلب قبل از پیروزی است.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تجلی حضور و بصیرت و افکار انقلابی مردم موجب شد که این فتنه را خفه کنند و بصیرت همراهی با شاخصه‌های معیار در هنگام انحراف است.
سلیلی ولایت‌مداری را از اصول افراد انقلابی دانست و تصریح کرد: ولایت‌مداری موجب شد آن عده‌ای که فریاد می‌زدند رای من را پس بده با تشخیص به موقع به مواضع حق برگردند.
وی افزود: مردم اثبات کردند که با جریان های سیاسی عهد اخوت نبسته‌اند و چشمشان به دهان رهبری است و کارنامه ۴۰ ساله انقلاب درخشان است.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در خارج آسیب پذیر نیست بلکه از درون ضربه میخورد و دولت باید برای جوانان در بحث اشتغالزایی بیشتر تلاش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا