فرمانده 8 سال دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

خدمت‌رسانی با منظورهای خاص توهین به مردم است/ وظیفه مسئول، مطالبه حقوق شهروندان است

بصیر، سردار ولی‌الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با اشاره به اینکه برای خدمت رسانی مکان و زمان معنی ندارد، اظهار داشت: اگر توانمندی خدمت‌رسانی در مسئولی هست و این امر را به بعد موکول کنند و با منظورهایی نیز انجام شود علاوه بر آنکه رضایت خداوند را به همراه ندارد از سوی مردم نیز پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: این نوع خدمت‌رسانی در واقع توهین به مردم است، یک مسئول باید به وظیفه خود یعنی همان خدمت‌رسانی بپردازد و نباید منظور دیگری داشته باشند.

فرمانده 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استان مازندران ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد اما آنچه که در شان مازندران بود به آن توجه نشد و به طور طبیعی نیز فریدونکنار از این قاعده مستثنی نیست و مسئولان باید بیشتر تلاش شد تا فریدونکنار را به جایگاه اصلی‌اش برسانند.

نانواکناری در پاسخ به این سوال که مردم چه نقشی در پیشرفت شهرستان خود می‌توانند ایفا کنند، گفت: مردم باید مطالبه‌گر باشند و نسبت به سرنوشت شهر خود بیخیال نباشند اما این دلیلی نمی‌شود که مسئولان وظیفه اصلی خود را انجام ندهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید از حقوق مردم دفاع کنند، افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان این است که قبل از مطالبه مردم به دنبال طلب حقوق آنها برود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا