کارشناس مسائل فرهنگی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

دشمن به دنبال تحریف و تخریب برنامه‌های فرهنگی است

بصیر، عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: آنچه که در شرایط کنونی در جامعه ما دیده می شود این است که دشمن به دنبال رخنه فرهنگی است و دشمن در این ماموریت به صراحت می‌خواهد برنامه‌هایی چوت یادواره شهدا برگزار نشود.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی ماموریت خود را به فراموشی بسپرند، تصریح کرد: اگر در این رویکرد دشمن موفق نشود، به دنبال آن است که برنامه‌های شاخص فرهنگی را تخریب و یا تحریف کند، اما آنچه مهم به نظر می‌رسد این است که مدیران و مسئولان که در برگزاری این برنامه‌ها تلاش می‌کنند مواظب حرکات و رخنه فرهنگی دشمن باشند.
این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم برای معرفی سیره و عظمت شهیدان و عملکرد آنها که امروزه یک گنجینه عظیم راهبردی برای عبور از بحران‌ها و مشکلات است به جامعه کنونی و نسل جدید اقدام کنیم.
جعفری اظهار کرد: راز عبور از موانع، مشکلات، مقاومت و پایداری در برابر دشمن را شهیدان در معبری به نام مقاومت و پایداری معرفی کردند و معرفی سیره و عظمت شهیدان راهی است که همه باید تلاش کنیم و در معرفی دستاورد شهیدان مقابل زیاده خواهی دشمن ثابت قدم بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا