تذکر نمایندگان مازندران به فانی

به گزارش بصیر، نمایندگان ساری، نور، بابل، رامسر و بهشهر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار پرهیز از عزل و نصب‌های سیاسی آموزش و پرورش در استان مازندران شدند. 

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی ۲۵ خردادماه مجلس از سوی هیأت رئیس قرائت شد که مشروح این تذکرات به شرح زیر است:

احمدعلی مقیمی، فیاضی، شجاعی کیاسری، شریعت‌زاده، ناصری، نمایندگان بهشهر، نور، ساری، تنکابن و بابل به وزیر آموزش و پرورش، پرهیز از عزل و نصب‌های سیاسی آموزش و پرورش در استان‌ مازندران را متذکر شدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای تولیدی داخل شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: ارگ رایان از آثار باستانی و باارزشی است که نیاز به سرمایه‌گذاری برای بازسازی و جلوگیری از آسیب بیشتر دارد.

وی همچنین در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور اظهار داشت: روستای لنگر از توابع شهرستان کرمان و بخش ماهان دارای آثار باستانی از جمله یخدان است که در معرض آسیب قرار دارد.

شهلا میرگلوبیات، فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده نوری، فاطمه رهبر و سکینه عمرانی نمایندگان ساوه و زرندیه، تهران و سمیرم به وزیر آموزش و پرورش کمبود شدید معلم در شهرهای ساوه و زرندیه و فشار کاری زیادی به معلمان و کاهش کیفیت آموزش در مدارس این دو شهرستان را متذکر شدند.

حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مرم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی به عقب‌افتادگی مستمری بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان و فولادشهر شد.

عبدالکریم رجبی نماینده مردم مینودشت و کلاله به وزیر اقتصاد در مورد تسریع در برقراری شعبه اداری بیمه ایران در شهرستان کلاله تذکر داد.

برومند داشقاپو نماینده مردم پارس‌آباد به وزیر نفت، عدم توجه به گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان را متذکر شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد: روستای کریم‌آباد از توابع ماهان از شهرستان کرمان، فاقد سیستم مخابراتی، تلفن ثابت و عدم بهره‌برداری از تلفن سیار و همراه است و همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: جاده روستای کریم‌آباد از توابع ماهان به طول ۱۴ کیلومتر خاکی است.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا