امروز جاده چالوس یکطرفه می‌شود

بصیرنیوز، رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در بعد از ظهر امروز خبر داد.

رضا معظمی گودرزی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که از ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مختلف استان البرز دریافت کردیم، طی عصر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه حجم زیادی از خودروها از استان‌های تهران و البرز به سمت استان مازندران رفته‌اند.

وی افزود: این شرایط را ما همواره در روزهای تعطیل و همچنین روزهای پایانی هفته تجربه می‌کنیم و به همین دلیل انتظار داریم که در عصر روز جمعه شاهد حجم سنگینی از خودروهایی که قصد بازگشت به استان‌های البرز و تهران را دارند، باشیم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بنابراین گزارش‌های دریافتی از ماموران مستقر در محورهای مختلف را به پلیس راه کشور ارائه داده و بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس، مقرر شد که عصر روز جمعه محور کرج – چالوس برای ساعاتی یک طرف شود.

معظمی گودرزی گفت: این اقدام با هدف کنترل ترافیک و تسهیل در بازگشت مسافران انجام می‌شود و انتظار داریم که رانندگان و مسافران نیز با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: بر این اساس ماموران پلیس راه از ساعت ۱۵ روز جمعه به خودروها اجازه حرکت از میدان امیر کبیر واقع در شهرستان کرج به سمت استان مازندران در جاده چالوس را نخواهند داد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین از ساعت ۱۷ روز جمعه حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت البرز در این محور به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

معظمی گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط جوی در کوهستان‌ها و مناطق مرتفع گفت: در این ایام احتمال بارش باران و برف وجود دارد و به همین دلیل به همراه داشتن زنجیرچرخ برای خودروها الزامی است.

وی اظهار داشت: همچنین مسافران باید پیش از حرکت از سلامت فنی خودرو، به همراه داشتن سوخت کافی و همچنین سلامت وسائل گرمایشی خودروی خود مطمئن باشند.

معظمی گودرزی در پایان تصریح کرد: طی روزهای پایانی هفته جاری طرح برخورد با تخلفات پرخطر رانندگی در تمام محورهای استان البرز انجام شده و در صورت مشاهده این تخلفات،‌ خودرو برای مدت مشخصی توقیف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا