فرمانده دریابانی مازندران:

بیش از ۳ هزار فروند شناور صیادی در دریای خزر کنترل شدند

بصیر، هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برقراری نظم و امنیت در دریای خزر پیرامون کنترل شناورهای صیادی و با توجه به فصل صید وصیادی رصد تمامی این شناورها و نظارت تخصصی بر آنها در دستور کار دریابانان استان قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر تردد شناورها در دریا و رصد شبانه روزی تمامی شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی و همچنین ارتقای امنیت دریای خزر، دریابانان پایگاه‌های تابعه با کنترل شناورهای صیادی و تلاش‌های شبانه روزی، نظم و امنیت را در خزر به ارمغان آوردند.
فرمانده دریابانی استان مازندران تصریح کرد: با توجه به فصل صید و صیادی، دریابانان حوزه استحفاظی با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی موفق به کنترل بیش از ۳هزار و ۹۴۴ فروند انواع شناور صیادی شدند.
حسینی افزود: توجه ویژه به مدارک هویتی مرتبط با ناخدا و شناور، گواهی ثبت، گواهی ایمنی شناور، تجهیزات مجاز صیادی، کپسول اطفا حریق و سایر فاکتورهای دیگر از آیتم‌های نظارت دریابانان در این کنترل‌ها است.
وی در پایان با بیان اینکه تلاش های دریابانان که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم مرزنشین استان مازندران هستند ستودنی است؛ گفت: صیادان با رعایت قوانین دریانوردی و همچنین رعایت نکات ایمنی در دریا ضریب حوادث و جرایم را کاهش داده و در این امر خطیر دریابانان استان را یاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا