پایان روند شکست ناپذیری رئال و زیدان

بصیرنیوز، از هفته هجدهم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان به مصاف هم رفتند که در نهایت سویا اولین شکست فصل رئال مادرید را به این تیم تحمیل کرد.

تیم رئال مادرید در حالیکه تا دقیقه ‘۸۵ از میزبان خود پیش بود، با گل به خودی کاپیتان راموس در جو متشنج سانچز پیسخوان و گل دقیقه ‘۹۱ یووتیچ، نقره داغ شد و اولین شکست فصل خود را متحمل شد تا اختلاف در صدر جدول با بارسلونا به ۲ امتیاز کاهش یابد. رئال مادرید یک بازی هم کمتر انجام داده است.

نیمه اول دیدار دو تیم رئال مادرید و سویا این بار در حالی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید که برخلاف بازی جام حذفی دو تیم در طراحی حملات روی دروازه یکدیگر هیچ توفیقی نداشتند و بازی در اکثر دقایق در میانه میدان جریان داشت و دو دروازه بان به هیچ وجه به زحمت نیفتادند.

دقیقه ‘۵۴: روی پاس وازکز به بن یدر در سمت راست محوطه، ضربه زمینی این بازیکن با واکنش خوب ناواس برگشت داده شد.

دقیقه ‘۶۳: رئال مادرید کم کم فشار خود را افزایش می داد و این بار داخل محوطه ابتدا ضربه مودریچ توسط مدافعان سویا بلوکه شد و در برگشت ضربه بنزما به زیر توپ زده شد و با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ‘۶۷ (۰-۱)(کریستیانو رونالدو): دنی کارواخال با دریبل دو طرفه زیبای خود مدافع سویا را از پیش رو برداشت و توسط ریکو، دروازه بان سویا نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ رونالدو پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حرکت دروازه بان به خوبی حساب کار را ۱-۰ کرد.

دقیقه ‘۷۵: تونی کروس به عنوان اولین تعویض زیدان در این مسابقه جای خود را به کواچیچ داد.

دقیقه ‘۸۵ (۱-۱)(OG): روی ضربه ایستگاهی ارسالی سارابیا از سمت راست، این بار نوبت سرخیو راموس بود که به اشتباه دروازه خودی را با ضربه سر باز کند؛ در دیدار قبلی دو تیم هم دنیلو چنین کاری انجام داده بود!

دقیقه ‘۱+۹۰ (۲-۱)(استفانو یووتیچ): این بار سویا بود که در دقایق پایانی رئال مادرید را نقره داغ کرد؛ حرکت یووتیچ از پشت محوطه و ضربه کات دار و فنی او با واکنش ضعیف ناواس به گوشه دروازه راه یافت تا روند شکست ناپذیری رئال مادرید بعد از ۴۰ بازی تمام شود.

سویا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و بالاتر از بارسلونا ۳۸ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. رئال مادرید هم با یک بازی کمتر و ۴۰ امتیاز به صدرنشینی ادامه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا