پس از اختلال در سيستم پيامكي سبد كالا

سامانه اطلاع رساني سبد كالا نيز مختل شد / سرگرداني اينترنتي مردم

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، در حالي كه تنها يك روز تا آغاز توزيع يارانه كالايي باقي مانده است، پس از اختلال در سيستم پيامكي سبد كالا كه از شب گذشته آغاز شد، امروز نيز شاهد مختل شدن سامانه اطلاع رساني سبد كالا هستيم كه سبب سرگرداني اينترنتي مردم شده است.

پس از آنكه دولت تدبير و اميد براي بهبود وضعيت معيشتي مردم تصميم گرفت تا دو سبد كالاي حمايتي را تا پايان امسال به دست مردم برساند و پس از قول هاي وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات و صنعت،‌ معدن، تجارت كه نگراني در اين خصوص وجود ندارد، متاسفانه شاهد اختلال در سيستم پيامكي و نيز اطلاع رساني سامانه سبد كالا هستيم.
اين در حاليست كه بنا به گفته منابع خبري هنوز مسئولان اين وزارتخانه ها حاضر به پاسخگويي در اين باره نيستند.
پيش از اين مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت توصيه هايي را به مردم مبني بر اينكه قبل از مراجعه براي دريافت سبد كالا از مشمول بودن يا نبودم خود مطمئن شويد، داشتند كه در ابتدا شاهد اختلال در سيستم پيامكي معرفي شده از سوي اين وزارتخانه بوديم.
همچنين امروز نيز بخش عظيمي از مردم كه تا كنون موفق نشده بودند بدانند سبد كالا به آنها تعلق مي گيرد يا نه نيز با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی به نشانی http://yaranehkala.ir و ارایه کد ملی با اختلال در اين سامانه نيز مواجه شدند.
این در حالی است که تا پیش از اطلاعیه روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت ۴ روش اطلاع رسانی در نظر گرفته شده بود که دو روش آن هم اکنون حذف شده اما همین دو روش باقیمانده و معرفی شده نیز، با اشکالات فنی بسیار مواجه شده كه سرگرداني مردم را به همراه داشته است.
 
علاوه بر آن با توجه به اينكه احتمال ازدحام مردم براي توزيع سبد كالا در فروشگاه ها وجود دارد، حضور مردمي كه نمي دانند اسم‌شان در ليست مذكور وجود دارد يا نه منجر به نارضايتي عمومي شده و بر خلاف وعده و وعيدهاي دولت تدبير و اميد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا