مسئول روابط عمومی بیمارستان امام فریدونکنار خبر داد

موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی نخاعی در بیمارستان امام(ره) فریدونکنار

بصیرنیوز، علی نصیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به اتفاق‌های هفته گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار، اظهار کرد: بیمار آقایی ۶۰ ساله به علت درد کمر با انتشار به اندام‌های تحتانی مراجعه کرده بود.

وی تصریح کرد: بیمار درد شدید در پاها به همراه علائم تنگی کانال نخاعی کمری داشت که با اقدام‌های درمانی دارویی بهبودی ایجاد نشد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان امام فریدونکنار با بیان اینکه این بیمار با تشخیص پزشک در این بیمارستان بستری شد، خاطرنشان کرد: پزشک این بیمار تنگی کانال کمری، دیسکوپاتی و جابجایی مهره را تشخیص داد که با عمل جراحی نسبت به خارج کردن دیسک مهره و جاگذاری دیسک مصنوعی به همراه آزاد کردن نخاع کمری و ثابت کردن مهره‌های کمری با استفاده از پیچ‌های مخصوص اقدام به عمل آمد.

نصیری با اشاره به اینکه بلافاصله پس از عمل، درد بیمار کاهش محسوسی پیدا کرده و با حال عمومی خوب مرخص شد، تصریح کرد: این عمل از اعمال مشکل جراحی مغز و اعصاب در زمینه ستون فقرات است که در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با کادر مجرب اتاق عمل با موفقیت انجام گرفت.

وی همچنین از انتقال یک نوجوان ۱۳ ساله آملی به بیمارستان امام فریدونکنار خبر داد و گفت: احسان اسماعیل‌پور نوجوان ۱۳ ساله دانش آموز مدرسه آمل که در قالب اردو به پارک سرخرود رفته بودند بر اثر حادثه سقوط  مجسمه قو بر روی سینه دچار خونریزی شدید ریه شد  و پیش از انتقال به بیمارستان امام فریدونکنار جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان امام فریدونکنار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست ایجاد «اتاق شادی» در این بیمارستان برای کودکان بستری خبر داد و تصریح کرد: به منظور تسکین دردهای کودکان بستری در این مرکز و ترویج فرهنگ بازی‌های سالم و دور ماندن از بازی‌های کامپیوتری خواستار ایجاد اتاقی با عنوان اتاق شادی در بخش اطفال طراحی شدیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا