ترکیب پرسپولیس چگونه لو رفت؟

بصیرنیوز، از عکس‌های منتشره و بازیکنانی که در فوتبال دستگرمی روز گذشته کاور به تن دارند می‌شود حدس زد کدام بازیکنان در ترکیب اصلی هستند و کدام نفرات ذخیره. مسلمان، رفیعی، انصاری، کامیابی‌نیا، ماهینی، محرمی و علیپور در تیم اصلی هستند.

جوان‌هایی مثل طاهرخانی، کرملاچعب، آقایی و علوان‌زاده مثل محروم‌های تیم کاور پوشیده‌اند و نیمکت‌نشین خواهند بود.
در این میان تصور می‌شد برانکو قصد دارد از زوج امیری – علیپور در خط حمله استفاده کند و احتمالا نریمان جهان را برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار دهد اما از عکس‌های تمرین روز گذشته مشخص شد نریمان جهان هم جزو نیمکت‌نشین‌هاست.
با این حساب احتمالا وحید امیری همچنان در پست هافبک چپ بازی می‌کند و مسلمان هافبک راست خواهد بود. از طرفی تنها گزینه برای خط حمله ولادیمیر پریموف خواهد بود که به احتمال فراوان کنار علیپور در خط حمله بازی خواهد کرد و با توجه به شایعه بازی کردن پلی یانسکی – که این را اصلا نمی‌شود جدی گرفت – کابوس حضور اوکراینی‌ها در ترکیب اصلی می‌تواند حتی مقابل تیم ضعیفی مثل صبای قم نگران‌کننده باشد.
از طرفی با توجه به خالی شدن نیمکت پرسپولیس از بازیکنان سرشناس اگر کار تیم برانکو در قم گره بخورد او چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان جوان نخواهد داشت. در فاز دفاع پلی یانسکی و حامد آقایی تنها گزینه‌های موجود روی نیمکت هستند، در خط میانی علوان‌زاده و نریمان‌جهان در خط حمله کرملاچعب و طاهرخانی ۱۸ ساله که این شش نفر کنار رادوشوویچ روی نیمکت خواهند نشست. حضور ماهینی در دفاع وسط با بازوبند کاپیتانی و ولادیمیر پریموف در نوک حمله و ترکیب اصلی یادآور ترکیب سرخ‌ها در بازی با قشقایی خواهد بود هر چند امروز محرمی برخلاف آن مسابقه تلخ مدافع چپ می‌شود و باید دید در پست جدید چه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا