امام جمعه فریدونکنار:

تلاش و اتحاد مردم ایران سیلی محکمی به مستکبران زد/پیروی از منویات رهبری راه دفاع از نظام

بصیر، سیدمحمود جلالی در جمع مردم و مسئولان فریدونکنار در مراسم عطرافشانی قبور شهدا در گلزار تکیه معصوم زاده اظهار  کرد: انقلاب ایران برای احقاق حق و احیای عدالت و نابودی ظلم و ستم توسط مردم شجاع و فداکار ایران با رهبری مرجعیت شیعه به ثمر نشست.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران توانست با تلاش و اتحاد مردم و حضور پور شور مردم در صحنه‌های انقلاب سیلی محکمی به مستکبران و طاغوت بزند که این سرگیجگی همچنان ادامه دارد.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: این انقلاب با اعتماد به فرموده‌های رهبری و فرهنگی متعالی انسانی با فداکاری ملت بدون وابستگی به شرق و غرب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را که قرن ها بر این ملت حکومتمی کردند را ساقط کرد.
جلالی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و روح آنها شاهد بر اعمال ما است گفت: آنها وظیفه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و ما باید با صداقت و استقامت تمام از دستاوردهای این نظام حفاظت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر روز توطئه جدیدی راه می‌اندازند که لازم است  مانع رخنه بیگانگان در بدنه نظام و سستی و نفوذ در ریشه انقلاب شویم و همه باید بدانند که مستکبران امروز دشمنان درجه یک انقلاب هستند.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: همه وظیفه داریم از انقلاب پشتیبانی کنیم چراکه این انقلاب به همه تعلق دارد و باید با هوشیاری و تمام توان از این نظام پیروی کنیم.
جلالی با بیان اینکه راه دفاع از نظام پیروی از منویات رهبری است گفت: امروز رمز حفظ انقلاب پیروی از ولایت فقیه است و در مسیر پیشرفت باید ارکان انقلاب را برای خود الگو قرار دهید و عمل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا