رئیس اداره گاز فریدونکنار:

بیش از ۲۶ هزار مشترک گاز در فریدونکنار وجود دارد/ اولویت اداره گاز فریدونکنار عدم قطع گاز مشترکین خانگی است

بصیر، علی ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با تشریح عملکرد دو ساله این اداره، اظهار کرد: از چهاردهم شهریور ماه سال گذشته تا اول بهمن‌ماه امسال هزار و ۳۱۲ مورد اشتراک‌پذیری، هزار و ۵۰۴ مورد دستکاری تجهیزات اندازه‌گیری و دو هزار و ۳۵۸ مورد خرابی شماره انداز کنتور داشتیم.
وی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال ۲۱۴ مورد نصب علمک، ۷۶۶ مورد نصب کنتور جدید و ۳۸۰۵ متر اجرای شبکه از سوی این اداره صورت گرفته است، تصریح کرد: جابه‌جایی و حذف انشعابات بتعداد۱۱۲ مورد از سوی این اداره در این شهرستان انجام شده است.
رئیس اداره گاز فریدونکنار با اشاره به اینکه ۲۶ هزار و ۴۰۰ مشترک در این شهرستان از خدمات اداره گاز فریدونکنار بهره می‌برند، افزود: در راستای ایمن‌سازی شبکه‌های شهری و روستائی و استمرار گاز شهروندان نسبت به رفع نشتی در ۱۰ مورد، حذف شیر پیاده‌رو در ۳ مورد، تعمیرات انشعاب در ۲۱ مورد، تعمیرات شبکه در ۱۰ مورد، دسته بلند کردن شیر در سایز۸ اینچ یک مورد، همسطح‌سازی شیرها در ۱۷ مورد، تعمیر شیر در ۷ مورد و تعمیرات ایستگاه در ۱۰ مورد نیز توسط همکاران این اداره صورت گرفته است.
ابراهیمی از افزایش تعداد خانوارهای بهره‌مند گاز شهری در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ به میزان ۲ هزار و ۴۹۸ مشترک خبر داد و گفت: این میزان مشترک در روستاهای فریدونکنار در بازه زمانی اشاره شده به ۸۵۵ مورد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه نصب علمک در سال ۹۲ به میزان ۲۵۶ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان در سال ۹۳ به ۳۰۶ مورد، در سال ۹۴ به ۳۳۵ و در سال ۹۵ به ۱۸۵ مورد رسیده است.
رئیس اداره گاز فریدونکنار با بیان اینکه نصب کنتور در سه سال گذشته به دو هزار و ۲۹۲ مورد رسیده است، تصریح کرد: ایجاد و اجرای شبکه در طول این سه سال ۸ هزار و ۴۴۵ متر اجرا و به بهره برداری رسیده است.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال میلادی با توجه به بحران افت فشار در استان‌های شمالی کشور به طور ۲۴ ساعته در خدمت مردم فهیم شهرستان هستیم.
وی افزود: این مدیریت در سطح شهرستان، استان و کشور در حال انجام است وفاق و همدلی خوبی اتفاق افتاد، اظهار کرد: با دستور وزیر محترم نفت مبنی بر استمرار جریان گاز استان‌های شمالی و ایجاد فرهنگ همدلی با شعار کاهش ۲ درجه ای دمای موتور خانه کمپینی در فضای مجازی به راه افتاد.
رئیس اداره گاز فریدونکنار خاطرنشان کرد: در همین راستا خود را موظف می‌بینیم که با تعمیرات سالانه در ایستگاه‌ها، لوازم و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی به اماکن مسکونی را مهیا نماییم.
ابراهیمی با بیان اینکه به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مواقع بحرانی، فلوچارت مشخصی برای همکاران برنامه‌ریزی و تعریف نمودیم خاطرنشان کرد: در راستای این امر مانورهایی را برای سنجش میزان آمادگی همکاران انجام دادیم تا اکیپ‌های مختلف به بهترین شکل پاسخگوی شرایط اضطراری باشند.
وی با تاکید بر اینکه تا به امروز مشکلی برای استان و فریدونکنار به وجود نیامده ، اظهار کرد: به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم با توجه به وارد شدن سامانه بارشی به مازندران ضمن رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی بیشتر خادمین خود در شرکت گاز را یاری نمایند.
رئیس اداره گاز فریدونکنار با اشاره به ارایه خدمات ۲۴ ساعته، خاطرنشان کرد: در صورت تماس همشهریان با شماره ۱۹۴ همکاران خدوم و ساعی اینجانب آماده ارایه خدمات رسانی میباشند .
ابراهیمی با بیان اینکه فریدونکنار به عنوان شهر سبز شناخته شده است، و همه مردم در تمامی نقاط شهری و روستائی از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: از مشترکان می‌خواهیم ضمن پرداخت به موقع صورتحساب گاز بهای خود از دستکاری تجهیزات کنتور و رگلاتور به شدت خودداری نمایند. تا مطابق قانون مشمول جرایم احتمالی نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا