شبی کابوس وار که ژاوی و پورعلی گنجی رقم زدند +فیلم

بصیرنیوز،السد مدعی جدی قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به تهران آمده تا بختش را در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال ایران بیازماید. قطری ها در لیگ ستارگان شرایط مساعدی دارند و امیدوارند با بهره گیری از توانایی های ژاوی هرناندز اسپانیایی در میانه میدانشان از سد استقلال بگذرند.

با این حال السدی که حالا مدعی شکست دادن استقلال و رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست سال قبل در شرایط و زمانی مشابه به ابوظبی رفت تا برابر میزبانش الجزیره امارات قرار بگیرد.
سه شنبه نوزده بهمن ماه سالگرد همان دیدار و البته شکست السد و ستاره هایش برابر الجزیره است.
دقیقا یک سال قبل السد تحت هدایت مربی پرتغالی اش اوسوالدو فریرا برابر الجزیره، با هدایت تن کاته هلندی به میدان رفت تا بلکه مجوز رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بدست بیاورد.
در دیدار یاد شده سه ستاره السد در خطوط سه گانه تاثیری انکار ناپذیر در نتیجه نهایی داشتند. این سه نفر مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع، ژاوی هرناندز در میانه میدان و البته حمزه سنحاجی مهاجم السد بودند.
بازی به دقیقه ۲۲ رسیده بود که سنحاجی گل اول را برای میهمان به ثمر رساند اما در آخرین دقیقه نیمه نخست، گل السد با پاس عالی تیاگو نوس برزیلی و ضربه تمام کننده کنوین جونس توباگویی با تساوی به اتمام رسید.
در ۴۵ دقیقه دوم این علی مبخوت مهاجم ملی پوش اماراتی بود که با گل دقیقه ۶۵ خود الجزیره را پیش انداخت. با این حال دوباره موتورگلزنی السد با حمزه سنحاجی دو دقیقه مانده به پایان بازی درست کار کرد.
در نهایت هم نتیجه تا پایان وقت های اضافه تغییر نکرد تا السد و الجزیره بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش پای به ضیافت پنالتی ها بگذارند.
در ضربات پنالتی ستاره های السد در خطوط سه گانه درست عمل نکردند و این به معنی شکستشان پس از آن همه تلاش بود. در ضربات پنالتی ژاوی اسپانیایی ضربه اول را به هدر داد. گنجی مدافع ایرانی تیم هم راه ستاره اسپانیایی را در ضربه چهارم دنبال کرد و در نهایت آخرین ضربه توسط مهاجم دو گله السد یعنی حمزه سنحاجی به هدر رفت تا با گل شدن پنالتی آخر حریف توسط مدافع چپ الجزیره – عبدا…موسی- کاخ رویاهای ژاوی و دار و دسته اش فرو بریزد.
آیا کابوس شکست در ضربات پنالتی درست در سالروز آن دیدار مجددا برای السد و ستاره هایش به حقیقت خواهد پیوست؟ باید تا انتهای دیدار بزرگ استقلال و السد در شامگاه سه شنبه ۱۹ بهمن صبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا