نظر رئیس دفتر رهبری درباره سیگار و قلیان

بصیرنیوز،حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تجلیل از نیم قرن خدمات فرهنگی و معنوی آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا کرد و اظهار داشت: امروز همه افراد وظیفه دارند تا اتحاد، همدلی، رفاقت و دوستی خود را حفظ کنند، اگر سخن تفرقه آمیز از حلقوم هر فردی خارج شود ، آن فرد در اصل بلندگوی شیطان شده است ، بدترین درد و مرض برای ایران ، ایجاد اختلاف در نظام است.

رئیس هیات امنای جمعیت وی در ادامه ضمن تاکید به ارج نهادن مقام شهدا، به خصوص شهدای مدافع حرم تصریح کرد: امروز عامل وحدت جامعه ولی فقیه است، همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و اطاعت از ایشان را بر خود فرض بدانند تا انقلاب به سرمنزل مقصود خود برسد.

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی با اشاره به این مطلب که ورامین در بحث مبارزه با دخانیات همیشه پیشگام بوده و اجرای این طرح (پیشگیری از دخانیات در مدارس) نیز باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد، نیز پیش از این گفته بود: ریشه کن کردن فرهنگ استعمال سیگار و قلیان کار ساده ای نیست. ولی نباید از سختی راه نیز مایوس شد. باید با جدیت بیشتر از گذشته و با همکاری و یاری بزرگان و متخصصان این حوزه در این زمینه موثر تر از گذشته گام برداشت.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه متذکر شد: اعتیاد به دخانیات مقدمه اعتیاد به مواد مخدر است. لذا مبارزه در این راه بسیار ارزشمند است. کسانی که در راه آگاهی بخشی در رابطه با مضرات و آسیب‌های جامعه گام بر می‌دارند، برای خود حساب پس انداز در روز قیامت باز کردند که هر لحظه در حال افزایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا