شاه و دربارش پرسپولیسی بودند+عکس

بصیرنیوز،سپندامیر سلیمانی که اخیرا بازی در نفش اسدالله اعلم در سریال معمای شاه را به پایان رسانده است،از هواداران قدیمی پرسپولیس محسوب می شود.

او در آستانه دربی در گفت و گو با کاپ،درباره این بازی و خاطراتش از آن توضیحاتی ارائه کرده است.
شاه و پرسپولیس

استقلال چندم است؟

من بازی پرسپولیس و استقلال را اصولا نمی روم.کمی شلوغ است و استرس زیادی وجود دارد.کلا در همه این سال ها یک بار و فقط یک بار به آزادی رفتم که آن بازی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.اول شاهرخ بیانی برای استقلال گل زد و بعد در ادامه فرشاد پیوس گل تساوی پرسپولیس را زد.آن شور و حال دیگر هرگز تکرار نشد.به نظرم آن بازی های باشگاههای تهران زندگی بود.یا پرسپولیس اول می شد یا استقلال.الان پرسپولیس اول است،هر چند نمی دانم استقلال چندم است!

کفه به سمت پرسپولیس

من یک تماشاگر هستم ولی به نظرم کفه ترازو به نفع پرسپولیس کمی سنگین تر است.اینکه می گویم کمی دلیلش این است که استقلال در این ۴ هفته خوب کار کرده است.هر چند به نظرم فاکتور جوانگرایی که در استقلال انجام شده،به سبب این بود که برخی نفرات مدنظرشان به خوبی جواب ندادند و همچنین توانستند خریدهای نیم فصل را به بازی بگیرند.

برای استقلالی های معمای شاه کری می خواندیم

جو سریال معمای شاه کاملا فوتبالی بود.من هم در این راه بی تاثیر نبودم.خود بازیگر میانسالی شاه هم پرسپولیسی بود.دربارش هم همه پرسپولیسی تیفوسی بودند.کلا برای استقلالی ها خوب کری می خواندیم.

نتایج جالب برای ماست

هر چند سال یک بار نتایج جالب در دربی رخ می دهد.هر چند نمی دانم چرا اکثرا پرسپولیسی ها این نتایج جالب را رقم می زنند.ما شش تا می زنیم.ما در ۱۰ دقیقه سه تا می زنیم.جدا از این،به نظرم دربی بازی اتفاقات است.امیدوارم فردا دربی خوبی رقم بخورد.

گلزن دربی؟

به نظرم گلزنان دربی سورپرایز خواهند بود.سروش رفیعی می تواند یکی از آنها باشد.علی قربانی هم ممکن است برای استقلال گل ببزند.ولی فراموش نکنید پرسپولیس برنده است.

استقلال و پرسپولیس و فوتبال ایران

به خاطر دلخوشی استقلالی ها نمی گویم.واقعا برای تیم استقلال ارزش قائل هستم.به خاطر اینکه معتقدم ۲۵ سال است که این دو تیم فوتبال ایران را زنده نگه داشتند.استقلال و پرسپولیس فوتبال ایران را حفظ کردند.

بهترین های تیم فعلی

جلال حسینی خیلی با ثبات است.یک بازیکنی که بدون حاشیه سال هاست در نقطه اوج باقی مانده است.او قابل احترام است و از نظر من فوق العاده است.در سمت استقلال هم  من خسرو حیدری را می گویم.

هوادار مجتبی محرمی بودم

من با مجتبی محرمی پرسپولیسی شدم.دو،سه سال پیش او را دیدم و مسیری را دویدم تا امضا بگیرم.بنده خدا خیلی هم خوب برخورد کرد و گفت بازی تو و پدر و خواهرت را دوست دارم.

منصورخان برای همه بود

منصور پورحیدری را خیلی دوست داشتم.جایش در این بازی واقعا خالی است.آدم بزرگ مهم نیست برای چه تیمی است.منصورخان یکی از بی حاشیه ترین و مودب ترین انسان های ورزش ایران بود.استقلال با منصور پورحیدری خیلی پیش آمد که پرسپولیس را شکست داد اما او هرگز حرف عجیب و غریبی به هواداران پرسپولیس نزد.خیلی از مربیان بودند در هر دو طرف این کار را کردند.

حرف آخر به برانکو

برانکو مربی باهوشی است.او اول حضورش در پرسپولیس بعضی بازی ها را می خواست با یک گل در بیاورد اما الان تیمش می رود سه گل به تراکتور می زند.حرفم به برانکو این است که در بازی فردا قصه قهرمانی را تمام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا