تجارت حلال در پهناورترین کشور جهان

بصیرنیوز،نمایشگاه تجاری و صنعتی محصولات حلال در کشور روسیه و در ۹ بخش اصلی برگزار می‌شود و ایرانی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای تجاری و صنعتی در این حوزه یکی از ارکان اصلی به‌شمار می‌رود.

دومین نمایشگاه تجاری و صنعتی حلال در روسیه برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف این پروژه افزایش جلب نظر به بخش حلال و افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه است. علاوه بر این توسعه فرهنگ مردم محلی و بهبود روابط دینی و نژادی آنها با سایر کشورها از دیگر اهدافی است که در این نمایشگاه مورد توجه است.

این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی مواد غذایی (لبنیات، روغن و گوشت حیوانی، شیرینی‌جات، انواع نان‌ها و عسل)، لوازم آرایشی (عطر و لوازم آرایشی که با مواد اولیه طبیعی تولید می‌شوند)، سرمایه‌گذاری (فرصت‌های مالی و سرمایه‌گذاری)، گردشگری و تفریح، مواد دارویی و بهداشتی، منابع ادبی، مدل لباس (لباس و متعلقات، کلکسیون لباس‌های اسلامی که توسط طراحان روسی و دیگر کشورها طراحی شده است)، جواهرات و هنرهای دستی برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه تخصصی حلال اکسپو از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۷ در شهر یکاترینبورگ با پشتیبانی اتاق صنعت و اورال و دولت استان سوردلوفسک با حضور نمایندگان و متخصصین صنعت مواد غذایی، تولیدکنندگان محصولات حلال و دیگر فعالان مربوط به صنعت حلال برگزار می‌شود.

یکاترینبورگ یکی از شهرهای مهم روسیه است که مرکز استان سوردلوفسک به حساب می‌آید و به عنوان مرکز صنعتی و فرهنگی ناحیه فدرالی اورال شناخته می‌شود.

مهم‌ترین برنامه رسمی در این نمایشگاه برگزاری اولین همایش روسیه با موضوع مشکلات و چشم‌اندازهای صنعت حلال در مناطق مختلف این کشور است که در آن متخصصین و نمایندگان بخش خصوصی، موضوع سیستم حلال در روسیه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق روسیه را جهت توسعه تجارت حلال مورد بررسی قرار می‌دهند.

به همین منظور اتاق صنعت و بازرگانی اورال با ارسال دعوت‌نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران خواستار مشارکت حداکثری ایرانی‌ها در این نمایشگاه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا